Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

TradeCenter mobil adatgyűjtő/rendelésfelvevő rendszer - 5 éves licensz, full szerviz, 25 felhasználó, felhő, Android+iOS

(PrestonPartner Szaktanácsadó, Informatikai és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

25% árkedvezmény
6 oktatási alkalom + online oktatás folyamatos eléréssel
2 hónap próbaidőszak
támogatás
kezdeti adatbetöltés és karbantartás
készülékek

Ára: 24 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 18 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A TradeCenter egy komplett rendszer: Android és iPad applikáció, kapcsolódó szerver adatbázissal és webes felülettel. Azon vállalkozásokat szolgálja ki, amelyek külsős munkatársakat vagy alvállalkozókat vesznek igénybe 100-10000 partner látogatására, ahol munkafolyamatokat, adatokat kell helyszínen rögzíteni. Üzletkötői, karbantartó és piackutató csapatoknak ideális.

A TradeCenter egy komplett rendszer: mobil eszközökön működő applikáció, kapcsolódó szerver adatbázissal és webes felülettel is rendelkezik. Azon vállalkozásokat szolgálja ki, amelyek külsős munkatársakat vagy alvállalkozókat vesznek igénybe 100-10000 partner látogatására, ahol munkafolyamatokat, adatokat kell helyszínen rögzíteni. Üzletkötői, karbantartó és piackutató csapatoknak ideális. Előnyei: -offline működés, akár napokon keresztül -1 percen belüli adat fel-le töltés -központi adatbázis 0-24 elérhetőséggel évekre visszamenőleg -jelentések, statisztikák készítése és nyers adatok kezelése -nagy kapacitás: 10.000 termék, 10.000 partner, 100 felhasználó akár egyidejűleg -Android, iPad és webes felület -adatbázis kezelés online -eszközbérleti lehetőség -nincs szükség informatikusra cégen belül -vezetői riporting kérésre -külsős felhasználók integrálása

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban