Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

STELLA Vendéglátási Információs Rendszer

(STEGA SYSTEM Informatikai Fejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Több szolgáltatás együttes megrendelése esetén árengedményt adunk.

Ára: 350 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 315 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

199,28 KB
2019-08-02

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Vendéglátási Információs Rendszer

Cégünk a STEGA SYSTEM Informatikai Fejélesztő Kft. 1992. óta foglalkozik vendéglátási informatikai rendszerek fejlesztésével és forgalmazásával. Az általunk kifejlesztett STELLA rendszert a rugalmas kialakítás és a testreszabhatóság eredményeképpen a vendéglátás számos területén használják partnereink megelégedéssel. Referenciáink között találhatók elegáns éttermek, pizzériák, de gyorséttermek, közétkeztetési éttermek is sikeresen használják a rendszert. A STELLA Vendéglátási Rendszer fő funkciói: Felszolgálói program modul: - Gyors kezelés (nincsenek sorok, kevesebbet billentyűt kell leütni, mintha a termékek árát a pénztárgépbe ütné a kasszás) - Rendelések felvétele, nyilvántartása asztalonként - Asztalok kezelése ( összevonás, szétválasztás ) - Blokk nyomtatás a felvett rendelésekről a pultba, konyhába - Számlázás (részletes, áttekinthető számlát (blokkot) kap a vendég) - Többféle fizetési mód kezelése - Saját törzsvendég kártyák kezelése, kedvezményadás - Napi kimutatások ( készpénz forgalom, teljes forgalom, árunkénti forgalom ) - Étel-ital gyorsválasztó billentyűk használata, beállítása - Értékesítés vonalkód segítségével (büfékben, darabos termékeknél) - Pultstand készítés - Pénztárgép kapcsolat (a nyugta 1 gombnyomással elkészül) STELLA központi program: - Több elkülönülő készletezési hely (raktár) kezelése - Teljeskörű készletnyilvántartás ( alapanyagok, segédanyagok, eszközök, stb. ) - Anyagkivetés használata előre megadott adagszám főzése esetén (napi menü, rendezvény, svédasztal) - Egységek közötti anyagátadások kezelése - Vásárlások felvitele számla, szállítólevél, blokk alapján - Kimenő számla készítés - Készletkimutatások anyagcsoportonként mennyiségben illetve értékben beszerzési áron. - Leltározás, leltáreltérések kimutatása, könyvelése - Forgalmi statisztikák fizetési módonként, összesen - Anyagfogyási kimutatások - Anyagbeszerzési kimutatások anyagonként, beszállítónként - Vevőkártya forgalmi kimutatások kártyánként, összesen - Árukalkulációk felvitele, karbantartása, netto anyagár, árrés kiszámítása - Alapadatok ( törzsállományok karbantartása ) - Vevőkártyák karbantartása ( felvitel, kedvezmények, feltöltés ) - Toplisták (adagszámra, forgalomra, árrésre) - Forgalmi adatok grafikus diagrammon történő elemzése A rendszer moduláris felépítésű, ahhoz igény szerint újabb modulok kapcsolhatóak. Az elmúlt évek különböző igényeinek kihívásait sikerrel teljesítette a rendszer és minden felhasználói kívánságot sikerült teljesítenünk.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban