Új értékelés írása
APplus professzionális ERP megoldás
(Asseco Central Europe Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
Listaárunkból 5 % kedvezményt biztosítunk
Ára: 52 393 303 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 49 773 637,85 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Az APplus ERP megoldásai megkönnyíti a vállalkozások mindennapi munkáit. A különböző moduljaink lefednek mindden olyan feladatot, amely a napi munka során felmerülhet, legyen szó pénzügy és könyvelési, számviteli munkáról, logisztikáról, CRM-ről, kontrollingról, HR feladatokról, munkafolyamat- és gyártástámogatásról, vagy a dokumentumok elektronikus kezeléséről.
Az APplus ERP megoldásai megkönnyíti a vállalkozások mindennapi munkáit. A különböző moduljaink lefednek mindden olyan feladatot, amely a napi munka során felmerülhet, legyen szó pénzügy és könyvelési, számviteli munkáról, logisztikáról, CRM-ről, kontrollingról, HR feladatokról, munkafolyamat- és gyártástámogatásról, vagy a dokumentumok elektronikus kezeléséről.Megoldásunk az adott területről adatokat továbbít a központi szoftverbe, ezzel létrehozva azt az információs rendszert és adatbázist, amely segíti a vállalatának irányítását. A mai korban egyre több szükség van a minőségre, átláthatóságra az üzleti adatokban, még a kis és középvállalatoknál is. Az eGECKO által támogatott APplus tökéletes eszköz bármilyen vállalatirányítási feladat elvégzéséhez! Az IMS management egy olyan folyamatirányítási megoldással, ami az erőforrások és a felelősségi körök figyelembevételén alapul. A Microsoft .NET technológián alapuló modul közvetlenül integrálódik az APplus-ba és az IMS egyértelmű funkcionális koncepciója segítségével a felhasználók folyamatosan fejleszthetik üzleti folyamataikat. A felhasználói felületen az IMS figyelembe veszi a célokat, stratégiákat, kockázatokat. A megoldás fő erőssége az a technológia, ahogy integrálja a kis- és középvállalkozások folyamatait és szervezeti felépítését. A vezetők a legkorszerűbb technológiákat és a legördülő menüket használhatják akár az egyes szervezeti egységekre, erőforrásokra és felelősségi körökre lebontva, valamint láthatják az ezekhez a kapcsolódó folyamatokat és közvetlenül beavatkozhatnak abba. Emiatt a folyamatok rugalmasan leképezhetőek, egyszerű eszközökkel modellezhetők és optimalizálhatók. Az APplus pénzügyi modul hatékonyan kezeli vállalkozása követeléseit. Az automatizált intelligens rendszerrel a belföldi és nemzetközi fizetések, illetve a bankszámlakivonatok automatikus feldolgozásával segít minimalizálni a szükséges manuális munkát. A likviditás kialakítása és a működési kockázatkezelés fontos a Bázel II. Kritériumok teljesítéséhez. A modul képes, hogy ellenőrizze a számlázó rendszert, ami minden esetben kritikus az adatok konzisztenciája és logikai koherenciája szempontjából. Az APplus természetesen a GDPdU-vel (az adatokhoz való hozzáférés és a digitális dokumentumok ellenőrzése alapelveivel) összhangban történő információszolgáltatást is magába foglalja. Az APplus Finance mind a hagyományos költségszámítás, és az operatív ellenőrzési funkciókat is tudja, és szimulációkkal és előrejelzésekkel hatékonyan támogatja a vezetési döntéseket, segítve ezzel a költség-, bevétel-, és profitkontrollt. Az APplus Finance számviteli moduljával pontosan áttekintheti a társaság eszközeit. A kis- és középvállalkozások új értékcsökkenési és számviteli szabályokkal (IAS, USA GAAP) találkozhatnak. A rendszer és az ügyfelek nemzetközi hátteréből adódóan az APplus biztosítja a szükséges támogatást, - legyen szó a legfontosabb nemzetközi szabványokról- így biztosít lehetőséget a rugalmas konszolidációra.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban