Új értékelés írása
10xONE - 10x több egyben: az összes szoftver, egyetlen áráért - Tanácsadó cégeknek
(10xONE Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
1) 90 nap próbaidőszak - a 30 nap helyett
Ára: 3 999 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 3 599,10 Ft (havidíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
10xONE - 10x több egyben: az összes szoftver, egyetlen áráért - Tanácsadó cégeknek
ELŐNYÖK - AMIÉRT JÓ NEKED Avagy: hogyan lesz a teljes pályázatírási és pályázat-követési tevékenységed gyorsabb, egyszerűbb és még precízebb? Projektek: az összes projekt, ami éppen fut, vagy akár lezárt de követendő, az ügyfeleiddel is megosztva - minden ügyfél látja azt, ami hozzá tartozik. Nincs több félreértés. Dokumentumok: az összes projekt és kapcsolódó dokumentum, rendezetten. Szintén az ügyfeleid is láthatják azokat a dokumentumokat amiket Te vagy ők feltöltenek. Azonnal megtalálsz majd mindent. Te és a kollégáid, sőt ügyfeleid is. Egységes, egyetlen tárolóhely. Feladatok, határidőkkel, felelősökkel: villámgyorsan, egyszerűen, pályázati határidőkkel, felelősökkel együtt. Minden feladatnak egyértelmű a felelőse. Azonnal áttekinthető, határidőzött feladat-listák, emlékeztetőkkel. A határidők kezelése nem kötelező - Rajtad áll, használod-e erre is. Akár ügyfeleiddel is oszthatsz meg feladatokat, határidőkkel. Pénzügyek és egyéb (nem pénzügyi) Indikátorok: a terv és teljesített valamint kiszámlázott és befolyt pénzügyek és számlák akár projektenként sőt feladatonkénti követése, a teljesítendő, követendő indikátorok nyilvántartása, egységesen, egyetlen helyen - ennek használata is opcionális, azaz nem kötelező. Fontos, hogy ha használod, akkor az ügyfeleid is láthatják a rájuk vonatkozó tételeket - ez is opcionális. Pénzügy, számlázással, elektronikus számlával együtt: amiért dolgozol, szintén a szoftverben: a bevételeid, számlázás, projektenként sőt akár feladatonként is! Ha akarod, költségeidet is követheted ugyanitt, a bejövő számlákkal (nem kötelező!) Partnerek: ügyfelek, alvállalkozók: Partnereid egységes kezelése (pl. ügyfelek, alvállalkozók), tetszőlegesen bővíthető adatokkal, dokumentumokkal, projektekkel, feladatokkal - egy helyen. E-mailek: az összes, a cégedhez bejövő e-mailt a rendszerben kezelhetjük - ez is opcionális, Rajtad áll, használod-e. Innentől viszont az összes e-mail, attól függetlenül, hogy melyik kolléga kapta, kapja - egy helyen, egységesen elérhető, kereshető. Az e-mailek ügyfélhez, feladathoz és projekthez is köthetőek és utána fellelhetőek, bármikor, bárhonnan. Marketing kampányok, rendszeres levelek, hírlevelek, szabvány e-mailek - egyetlen felületről küldheted egyes feltételeknek megfelelő ügyfeleidnek illetve leendő ügyfeleidnek az összes kommunikációt, amit így utólag is könnyen fellelsz majd - statisztikákkal együtt. Ha van pl. egy mezőgazdasági vállalkozóknak szóló új terméked - mindenkinek mehet ugyanaz a levél, de mégis személyre szabva. Mindezt szintén percek alatt. Utána ugyanott láthatod a kiküldés sikerességét, megnyitási arányokat stb. Értékesítés: Az érdeklődő ügyfeleket is követheted, attól függően, kinek mit ajánlottál, mikor mit írtál. A teljes folyamat követhető. Ügyfélszolgálat, kérdések, észrevételek, reklamációk: A pályázatírói munka része, hogy néha kérdések, észrevételek érkeznek. Ezeket is nyilvántarthatod és követheted.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- információ, kommunikáció
- pénzügyi, biztosítási tevékenység
- ingatlanügyletek
- szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
- adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
- egyéb szolgáltatás
Kérdések a termékkel kacsolatban