Új értékelés írása
Thorr WM
(AVANTEK Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Legalább 5db licensz egyidejű vásárlása esetén 5% kedvezmény.
Ára: 450 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 427 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
4
A THORR WM integrált logisztikai rendszer alkalmas egy egy vagy több ügyféllel rendelkező raktár, logisztikai vállalkozás feladatainak teljes körű ellátására.
Thorr WM Széles körű interface platformjával képes bármilyen más vállalati rendszerrel kommunikációt kiépíteni, függetlenül attól, hogy IDOC, EDI, XML vagy formázott text állomány kezelése szükséges, s hogy az adatok AS2 csatornán, FTP-n vagy más elektronikus úton érkeznek-e. A Funkcionalitás a teljesség igénye nélkül • Egyszerű jól átlátható felhasználói felület • Különböző ügyfelek szeparált adatkezelése, egy rendszeren belül • Felhasználószintű vizuális beállítások • Rugalmas és egyben robosztus felépítés • Gyorsan és hatékonyan testre szabható fejleszthető • Többnyelvű • Automatikus verziófrissítés • Könnyen beállítható felhasználói szerepkörök és jogosultságok TÖRZSADATOK Cikktörzs • Ügyfél termékkód átvétele az egyszerűbb kommunikáció érdekében • Csomagolási egységek és raklap/rakat méret, tömeg nyilvántartás • Termék életciklus ellenőrzés • Többféle csomagolási egység kezelése • Betárolási, kitárolási és számlázáshoz kapcsolódó paraméterek kezelése • Automatikus törzsadat frissítés interfészen keresztül • Többféle cikkcsoportosítási lehetőség akár ügyfél divízió, szálázási csoport, végrehajtási utasítás alapján • ADR információk/ veszélyes árúk kezelése • Sorozatszám kezelés • Komissióhely feltöltési paraméterek beállítása • Shelflife kezelés • Automatizált virtuális raktár allokálás • Karantén idő kezelés, pozitív/negatív felszabadítással • Jövedéki termékek kezelése Vevőtörzs • Ügyfél vevőtörzs átvétele az egyszerűbb kommunikáció érdekében • Egy számlázási cím - több szállítási cím kapcsolat lehetősége • Szállítási címenként átvételi időablakok beállítása napi bontásban • Törzsadat frissítés akár interfészen keresztül • Jövedéki engedélyek kezelése • Működési engedélyek kezelése Beszállító törzs • Beszállítónkénti karantén idő regisztrálás • Beszállítónkénti pozitív/negatív felszabadítás karanténból • Göngyöleg regisztráció, könyvelés és nyilvántartás beszállítóként • Ügyfél hibakódok átvétele, saját hibakódok felvétele TÁMOGATOTT INTERFACE-EK • EDIFACT/EANCOM EDI • GS1 XML • SAP Idoc • Egyéni ügyfél által specifikált interface-ek ELMÉLETI ÉS FIZIKAI RAKTÁRAK • Korlátlan számú virtuális és fizikai raktár definiálása • Gyors és egyszerű árú mozgatás raktárak között • Külső - belső bérmunka raktár kezelése • Több ügyfél 1 raktári helyen történő kezelése esetén automatikus helyfoglalás és ellenőrzés • Termékek automatikus mozgatása a lejárathoz képest 1/3-2/3 vagy egyéni időintervallumok alapján • Automatikus pozitív/negatív karantén kezelés raktárhelyenként • Többfajta zárolási lehetőség • Jövedéki raktár kezelés • Adóraktár kezelés • Fix és ideiglenes komissióhelyek gyors átalakítása • Automatikus fix és ideiglenes tároló hely feltöltés
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- szállítás, raktározás
- információ, kommunikáció
- adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Kérdések a termékkel kacsolatban