Új értékelés írása
Könyvelő irodák: CRM+internetes ügyfélportál+több
(10xONE Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
1) 90 nap próbaidőszak - a 30 nap helyett
Ára: 3 999 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 3 599,10 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
Könyvelő irodák adminisztrációt és dokumentumkezelést támogató szoftvere könyvelő irodáknak
10xONE KÖNYVELŐ IRODA CSOMAGUNK - ELŐNYÖK A könyvelő iroda csomaggal az alábbiakat tudod megoldani: Az ügyfeleiddel a kapcsolattartást. Az összes bejövő irat scannelését és iktatását: Egy gombnyomásra látod majd, mi jött be. Nem csak Te, hanem az ügyfeleid is. Bárhonnan, bármikor. Az összes kimenő irat scannelését és iktatását: Egy gombnyomásra látod majd, mit küldtél, mikor és kinek. Nem csak Te, hanem az ügyfeleid is. Bárhonnan, bármikor. Az iratok követését: Látod majd, hogy mi hol tart. Távoli hozzáférés: Hatékonyság növelés, mert a munkatársaid és alvállalkozóid otthonról és a saját irodájukból is dolgozhatnak. Megosztás ügyfelekkel: Ügyfeleiddel is megoszthatod - mindenki azt látja, ami rá tartozik. Ügyek nyilvántartása és követése: Látod majd, hogy melyik ügy hol tart. Határidő-figyelés: Pl. figyelmeztetés beállítása bevallási határidőre. Ügyfeleidnek is. Pénzügyek: akár innen számlázhatsz (mint könyvelő-iroda, biztosan van jó számlázód, de a mienk biztosan jobb és szebb:)). Sőt: hírleveleket, körleveleket küldhetsz ügyfeleidnek, erősítve ezzel az ügyfél-kapcsolatot. Mindezt akár már mobilról is.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Kérdések a termékkel kacsolatban