Új értékelés írása
KORPUS CRM
(KORPUS Rendszerház Korlátolt felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
többletszolgáltatás
1 év időtartamra díjmentesen biztosítjuk:
az új fejlesztések, szoftverfrissítések
meglévő adatai átkerülnek az új verziókba
szoftverkövetés
javítókészletek
szoftver támogatás, távsegítség szolgálat, tanácsadás
helyszíni karbantartás munkadíját, kiszállási költség felszámítása mellett
hatályosság megőrzését
oktatási anyagokat
program moduláris bővíthetőségének megőrzését
Ára: 2 800 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
ÉRTÉKESÍTÉS ÉS ÜGYFÉLKEZELÉS
A program modul az értékesítési folyamatok támogatásában nyújt segítséget. Lehetősége van az árajánlatok, vevői és szállítói megrendelések, reklamációk és számlák kezelésére. Vevői megrendeléseiből a raktárkészlet függvényében készíthet szállítólevelet vagy egy későbbi kiszállítás érdekében, a termékeket foglalásba helyezheti. A raktárkészletről azonnal nem teljesíthető megrendeléseiről közvetlenül generálhatja beszállítói megrendeléseit. A modul lehetőséget ad a szállítólevelek alapján történő számla készítésére, vagy akár több szállítólevélből történő gyűjtőszámla létrehozására. A modul a bizonylatok közvetlen származtathatóságával is támogatja az értékesítők munkáját,. A rendszerben minden ügyfélről, úgy a vevőkről, mint a beszállítókról is részletes adatokat tarthat nyilván. Vevői legjellemzőbb adatain kívül meghatározhatja jellemző árképzésének módját, egyedi árait és maximális hitelkeretét is. A kimenő és bejövő árumozgások, valamint a kötelezettségek alapján pénzügyi elemzéseket készíthet. A különböző lekérdezések segítségével pontos képet kaphat vállalkozása várható bevételeiről és szükséges kifizetéseiről.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban