Új értékelés írása
KORPUS WAREHOUSE
(KORPUS Rendszerház Korlátolt felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
többletszolgáltatás
1 év időtartamra díjmentesen biztosítjuk:
az új fejlesztések, szoftverfrissítések
meglévő adatai átkerülnek az új verziókba
szoftverkövetés
javítókészletek
szoftver támogatás, távsegítség szolgálat, tanácsadás
helyszíni karbantartás munkadíját, kiszállási költség felszámítása mellett
hatályosság megőrzését
oktatási anyagokat
program moduláris bővíthetőségének megőrzését
Ára: 3 400 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
BESZERZÉS, LOGISZTIKA, KONTROLLING ÉS DÖNTÉSTÁMOGATÁS
A program modul a beszerzési és logisztikai feladatokat ellátó munkatársak munkáját segíti. Minden terméket egyedi jellemzőik alapján rögzíthet a rendszerben, különböző cikkcsoportokba sorolva. A termékek csoportosítása segítséget nyújt egy konkrét termék keresésében, valamint a listák és kimutatások elkészítésében. Lehetősége van tetszőleges számú raktár létrehozására, melyek egymástól független bizonylat sorszámokkal rendelkeznek. A nyilvántartott termékek készlete raktáranként külön kerül nyilvántartásra, viszont árképzésük azonos. Termékenként igény szerint többféle eladási árkategória adható meg. A termékek ára értékesítéskor automatikusan meghatározásra kerül, figyelembe véve a partner kedvezményeket és vevői akciókat is. A termékekkel történő feltöltés és árazás történhet külső, Excel adatforrásból. A termékekhez minimum és maximum készletet rendelhet, mely további segítségére van a szállítói megrendelések összeállításánál. A rendszer készletérték vagy mennyiségi nyilvántartást tartalmaz. A raktári készlet raktáranként és termékcikkenként kerül nyilvántartásra, ha szükséges, akár raktári pozíciónként. Az aktuális készletszintről tájékozódhat mind mennyiségben mind értékben. A program lehetővé teszi a rendelési mennyiségek nyilvántartását is. A vevői megrendelések és a minimum készlet segítségével könnyen előállíthatja szállítói megrendelését. Folyamatosan nyomon követheti a raktárkészlet mozgásokat, logisztikai láncokat, valamint elvégezheti leltározását, mennyiség és raktári pozíció szerint is. A modul többféle lehetőséget ad a vásárlói kedvezmények kezelése. Kialakíthatja kiskereskedelmi és nagykereskedelmi árlistáját is. Megadhat egyedi árakat összegszerűen, vagy százalékos formában. Időszaki kedvezményeket hozhat létre, melyet a program az értékesítés során automatikusan figyelembe vesz. Több érvényben lévő kedvezmény esetén a rendszer a vevőnek legkedvezőbb árral számol. Vásárlói részére, személyre szabott árlistát készíthet, akár a teljes terméktörzsünkről, akár csak egy cikkcsoportról. A listák nyomtathatóak Pdf, vagy Excel formátumban. A vezetői döntés támogatás feladata a gyors, tömör és átlátható információszolgáltatás, mely megkönnyíti a menedzsment döntéshozatalát. Lehetővé teszi mutatószámok definiálást, a vállalkozás teljesítményének mérését, terv-tény adatok összehasonlítását. A döntéstámogató rendszer modul menüszerkezetét két részre osztjuk: az első részben információt kaphat a készletekről, beszerzési és eladási árakról, vevők árajánlatairól, megrendeléseiről, vásárlásairól, tartozásairól; a második részben havi bontásban rögzíthet terv adatokat különböző szempontok szerint. Gyors információhoz juthat az egyes termékek készletéről, árairól, valamint a termékek egy adott vevőre vonatkozó árairól. A termékek között kereshet megnevezés, anyagszám és gyári azonosító alapján, vagy szűrheti a felsorolást termékcsoportra, szöveg részlet előfordulásra; akcióban lévő és minimum készlet alatti termékekre.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban