Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

VoiceAnalytics

(Xdroid Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

A szolgáltatás díja: 15.000 Ft + Áfa/hónap/ügyintéző. Minimum ügyintéző szám 20 fő. 20 főnél nagyobb ügyintéző számnál az ár egyedi megállapodás tárgyát képezi.

A próbaidőszak időtartama 3 hónap rögzített beszélgetés feldolgozása a VoiceAnalytics rendszerrel, 1 hónap hozzáférés biztosítása a működő rendszerhez, 1 hónapnyi havidíjért.

Ára: 15 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Szolgáltatás menedzsment

A VoiceAnalytics platform egy beszéd és adatelemzésen alapuló átfogó teljesítmény- és minőségmenedzsment megoldás ügyfélszolgálatok számára. Az alkalmazás elemzi az ügyfélszolgálatokon folytatott beszélgetéseket mind ügyfél mind operátor oldalról, felismeri az elhangzott szavakat, a hangulatokat, valamint az ügyfélkiszolgálás minőségét és a teljesítményt befolyásoló további tényezőket.

A VoiceAnalytics platform egy beszéd és adatelemzésen alapuló átfogó teljesítmény- és minőségmenedzsment megoldás ügyfélszolgálatok számára. Az alkalmazás elemzi az ügyfélszolgálatokon folytatott beszélgetéseket mind ügyfél mind operátor oldalról, felismeri az elhangzott szavakat, a dühös, elégedetlen, csalódott, bizonytalan, semleges vagy elégedett hangulatot, valamint az ügyfélkiszolgálás minőségét és a teljesítményt befolyásoló további tényezőket, mint például a csend, zene, beszédtempó, hangerő, beszédminőség, intonáció és egyéb minőségi jellemzők. A rendszer az összes beszélgetés feldolgozásával teljes körű belelátást biztosít az ügyfélszolgálatok minőségi és teljesítménymutatóit döntően befolyásoló elemekbe. A fejlett üzleti intelligencia alapú elemzéseken túl aktív, automatizált teljesítménymenedzsment támogatással, a rendszer segítségével képes lesz a szervezet az operátori munka hatékonyabbá tételére. A nagytömegű ügyféladat elemzésével, azokat tudományos alapossággal vizsgálva, a VoiceAnalytics rendszer egyedi, a világ élvonalába tartozó megoldásokat tartalmaz a dühös, elégedetlen, csalódott, bizonytalan, semleges vagy elégedett hangulat megállapítására. A visszahallgatások extrém módon hatékonyak lesznek, hiszen a rendszer beépített riportjai rögtön a problémás területekre fókuszálnak, értékes időt megtakarítva ezzel. Ráadásul a VoiceAnalytics rendszer beépített lejátszója megmutat előre minden lényeges momentumot, mivel a beszélgetés teljes lefutását vizualizálja, bemutatva a hangulatváltozásokat, a tartalmat, a produktív és nonproduktív időszakokat és a lényeges minőségi mutatókat. E miatt nincs szükség meghallgatni a lényegtelen részeket, ezzel további munkaidőt takarítva meg. Az automatizált beszélő fél szétválasztó algoritmus segítségével külön elemezhető az ügyfél és az ügyintéző adatai is. Egyetlen elégedetlen ügyfél sem marad észrevétlen. A szervezet teljesítménye növelhető az átlagos hívásidők csökkentésével és a szintidőn belül kiszolgált ügyfelek számának növelésével. A VoiceAnalytics segítségével a meglévő csapat teljesítményét jellemző lényeges mutatók objektív és mérhető módon javíthatók. Mindez úgy, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonala nem csökken, hanem nő. A VoiceAnalytics az egyéni szinttől a teljes ügyfélszolgálati szintig számos üzleti-intelligencia alapú vizualizációval, mérőszámokkal valamint automatizált teljesítménymenedzsment megoldásokkal dolgozik a teljesítmény növelése érdekében.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • információ, kommunikáció
  • pénzügyi, biztosítási tevékenység

Kérdések a termékkel kacsolatban

Mennyi a pontos díjazása a szolgáltatásnak? A díjaknál leírtakat nem tudom értelmezni: \"A szolgáltatás díja: 15.000 Ft + Áfa/hónap/ügyintéző. Minimum ügyintéző szám 20 fő. 20 főnél nagyobb ügyintéző számnál az ár egyedi megállapodás tárgyát képezi. \"
Tisztelt Kérdező!

A válaszunk az árazással kapcsolatban az alábbi:

Ha Ön rendelkezik egy telefonos ügyfélszolgálati központtal (call center) és Önnek 10 telefonos ügyintézője van, akkor a rendszer használatának díjazása 20 x 15.000 Ft + Áfa/hónap/ügyintéző, vagyis 300.000 Ft + Áfa/hónap (tekintettel arra, hogy a minimum ügyintéző szám 20 fő). Tehát 300.000 Ft + Áfa a rendszer használatának minimum díja 1-20 fő ügyintézőig havonta.

Ha Önnek 30 telefonos ügyintézője van, akkor a rendszer használatának díjazása 30 x 15.000 Ft + Áfa/hónap/ügyintéző, vagyis 450.000 Ft + Áfa/hónap, azonban ajánlatkérés esetén ettől biztosan kedvezőbb díjat tudunk biztosítani ügyintézőnként, havonta (egyedi megállapodás tárgya).

Üdvözlettel:
Xdroid Kft.
2017-04-05 11:13:24