Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Microsoft Office 365 Vállalati verzió

(COPY-COMP-TEL Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Ára: 46 000 Ft (éves díj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 43 700 Ft (éves díj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Microsoft 365 Vállalati standard verzió • Megkapja az Office-appok, köztük az Outlook, a Word, az Excel, a PowerPoint és a OneNote (valamint az Access és a Publisher csak PC-re) asztali verzióját. • A levelezéshez 50 GB-os postaládát és egyéni tartománynevű e-mail-címet használhat. • Létrehozhat egy csapatmunkára szolgáló központot, ahol a Microsoft Teams segítségével kapcsolhatja össze az emberek

Funkciók Office-appok A Windows vagy Mac Outlook, Word, Excel, PowerPoint és OneNote (változó funkciókkal), valamint az Access és a Publisher (csak PC-re) teljesen telepített és mindig naprakész verziójával havi frissítésekhez és a legújabb funkciókhoz, illetve lehetőségekhez férhet hozzá. 1 TB biztonságos felhőtárhely felhasználónként 1 TB OneDrive-felhőtárhelyet kap dokumentumok, fényképek és egyebek szerkesztéséhez és megosztásához az összes eszközén. Intranetes és csapatwebhelyek A csapatwebhelyekkel a SharePointon keresztül tájékoztathatja és motiválhatja a szervezetét, és a felhasználóit tartalmakhoz, ismeretekhez és folyamatokhoz csatlakoztathatja. Tetszetős, könnyen használható webhelyekkel célba juttathatja az üzeneteit. Levelezés és naptárak Az Outlookkal üzleti szintű levelezést élvezhet, felhasználónként 50 GB-os postaládát használhat, és akár 150 MB-os mellékleteket is küldhet. Profi digitális történetmesélés A Sway segítségével játszi könnyedséggel lehet tetszetős interaktív webes jelentéseket, bemutatókat, hírleveleket, oktatóanyagokat és egyéb tartalmakat készíteni. Intelligens keresés és feltárás Intelligens kereséssel felfedezheti a tartalmakat és a szakértelmet számos különböző felületen, beleértve a SharePointot, a Delve-et és az Office-appokat. Kapcsolattartás és együttműködés A Microsoft Teams appal azonnal hozzáférhet mindenhez, amire a csapatának szüksége lehet, beleértve a csevegést, a tartalmakat, az eszközöket és a személyeket. Webes és mobilappok fejlesztése A Microsoft Power Apps segítségével gyorsan készíthet egyéni üzleti appokat a webre és a mobileszközökre. Választhat a sablonok közül, vagy kezdheti nulláról kiindulva. Nincs szükség programozásra. Munkafolyamat-automatizálás A Microsoft Power Automate segítségével az appokat és a szolgáltatásokat összekötő automatizált munkafolyamatokat alakíthat ki, amelyek többek között értesítéseket fogadnak, szinkronizálják a fájlokat és adatokat gyűjtenek. Nincs szükség programozásra. Több eszközön használható A teljesen telepített Office-appok több PC-n, Mac gépen, táblagépen és mobileszközön használhatók (Windows, iOS és Android rendszeren).3 Csevegés és online értekezletek A Microsoft Teams segítségével szöveggel, hanggal vagy videóhívásokkal kommunikálhat. Online értekezleteket tarthat egykattintásos képernyőmegosztás és HD-videókonferenciák használatával.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban