Új értékelés írása
INNOVO - ODOO - Kontrolling és döntéstámogatás
(Foldex Solution Ltd. Magyarországi Kereskedelmi Képviselete)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
csomagajánlat
Ára: 1 200 000 Ft (darab ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 960 000 Ft (darab ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Moduláris vállalatirányítási rendszer széleskörű funkcionalitással, speciális kiegészítő- és egyedi modulokkal
Vállalkozásunk az ODOO –TESZOR 58.29.3 (Gyártó: Odoo S.A.- Chaussée de Namur, 40 1367 Grand-Rosière, Belgium) nyílt forráskódú vállalat irányítási rendszert (továbbiakban ERP) fejleszti tovább, telepíti és támogatja. Az INNOVO-ODOO vállalatirányítási rendszer modulokból álló korszerű, integrált ügyviteli rendszer, amely igény szerint egyedi alrendszerekkel és fejlesztésekkel könnyen és rugalmasan bővíthető. Kontrolling és döntéstámogatás: A kontrolling- és döntéstámogatási rendszer alkalmas arra, hogy: segítse a kontrolling osztály munkatársainak vagy a cégvezetésnek a munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást; lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását, támogassa azok végrehajtását; segítse a cég működési hatékonyságának növelését. Főbb részek: - MŰKÖDÉSI HATÉKONYSÁG-NÖVELÉS, - ADATBÁZIS KAPCSOLATOK, - RIPORTOK EREDMÉNYÉNEK EXPORTÁLÁSA, - DÖNTÉSTÁMOGATÁS, - MUTATÓSZÁMOK DEFINIÁLÁSA, - ELŐRE DEFINIÁLT ÉS AD-HOC LEKÉRDEZÉSEK KEZELÉSE, - MÉRTÉKEGYSÉGEK, - TÉNYADATOK FOLYAMATOS VEZETÉSE, BETÖLTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE, - MODELLEK KÉSZÍTÉSE.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban