Új értékelés írása
Loquu vendéglátóipari rendszer
(SolSoft Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
Étteremláncok esetén jelentős kedvezményt tudunk adni, ha több helyen kezdik el használni a szoftvert.
Ára: 1 800 000 Ft (darab ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Loquu egy olyan szoftverrendszer illetve webszolgáltatás, mely teljeskörű megoldást kínál minden folyamatirányítási, készletezési, vendégkezelési, személyzeti, ügyviteli problémára, amely egy vendéglátóhelyen felmerülhet.
A Loquu egy webalapú szolgáltatás elsősorban vendéglátóipari vállalkozások számára, mely a következő funkciókat fedi le: - Rendelés felvétel - Termelésszervezés (konyhai, pult) - Alapanyagrendelések készítése/kezelése - Allegének, tápanyagok nyilvántartása - Raktárkészlet követés - Leltározás - Törzsvendégek, törzskártyák kezelése - Kiszállítás/házhozszállítás, futárok kezelése, térkép funkció - Illesztés kiszállítós cégekhez (Wolt, Netpincér, Bolt) - Dolgozók nyilvántartása - Beosztás kezelés - Dolgozói feladatok kiosztása/kezelése - Munkaruha-kezelés - Partnerkezelés, elektronikus és hagyományos áfás számlák készítése, kezelése - Asztalfoglalások kezelése - Naptárfunkciók - Különböző hardverek illesztése: pénztárgép, mérleg, nyomtatók - Pénzügyi, forgalmi, dolgozói, eladási, alapanyag statisztikák - Vezetői információk - Pénzügyi nyilvántartás (költségek, bankszámlák kezelése) - Teljes kettős könyviteli rendszer - Általános dokumentum-kezelés, számlák nyilvántartása - Webshop illesztés, webes fizetési funkciók - Pincérhívó funkció - Soknyelvűség, termékek automatikus fordítása
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Kérdések a termékkel kacsolatban