Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Irodán kívüli digitális eszközök- firstline worker

(System32 IT Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Kombinált szolgáltatások


Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

ingyenes igényfelmérő első konzultáció

Ára: 25 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

974,47 KB
2020-11-25

Termék kategorizáció

szoftver ergonómiai tanácsadás, rendszerintegrációs tanácsadás, IT biztonsági tanácsadás, egyéb, CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , általános irodai alkalmazás (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, prezentáció), kép- hang- és videó kezelés, elektronikus aláírás, beléptetés és munkaidő-nyilvántartás, egyéb, Egyéb

Szolgáltatásunkat azoknak a cégeknek ajánljuk, amelyek számára a sikeres napi munkavégzés szempontjából fontos, hogy az első vonalban dolgozók hatékonyan tudjanak együttműködni egymással és a hátországgal. Digitális eszközökkel (elsősorban Microsoft Teams és a Microsoft 365 ) segítjük az első vonalban, a terepen dolgozó és az irodai munkatársak hatékony együttműködését.

Első vonalban dolgozónak (firstline worker) tekintünk mindenkit, aki a mindennapi munkáját elsősorban nem irodában a számítógép előtt ülve végzi. Az ilyen szerepkörben feladatot teljesítő kollégák bevonása a napi vérkeringésbe egyre fontosabbá válik. Hiába innovatív cég irodai szinten, ha a nem irodában, hanem a terepen dolgozó csapatok elérése és a velük való kommunikáció továbbra is a hagyományos csatornákon (pl.: telefon, nyomtatás, faliújság) keresztül működik. Az irodán kívül dolgozó munkatársak kihagyása a cégen belüli digitális kommunikációból hátráltatja a cég hatékony működését és a munkatársak együttműködését. Ennek következtében az egyes munkafolyamatok elvégzése lassabb, a hibázási lehetőségek száma is magasabb. A Microsoft Teams és a Microsoft 365 segítségével az első vonalban dolgozók munkáját gyorsan könnyebbé tehetjük. Lassú, költséges és egyedi fejlesztések helyett, ez a probléma könnyen támogatható innovatív megoldásainkkal. Az Microsoft 365 segítségével többek között a munkatársak közötti belső chat, a munkaidő beosztás, a feladatkiosztás és a szabadság jóváhagyás is digitalizálható, és a munkavállalók részéről ehhez mindössze egy okostelefonra van szükség. Eszközeinkkel rugalmasabbá és sikeresebbé tesszük a munkavégzést a fizikai munkavállalók számára is. Szolgáltatás/termékverziók: - Egyéni és csoportos feladat kiosztás, ellenőrzés - Eszköz és ingatlan ellenőrzés (inspection) - Hibajegy (issue) - Műszak beosztás (Shift) További megoldások: Walkie Talkie, Jóváhagyás bárhonnan (szabadság, feladat, dokumentum), ötletek gyűjtése és kezelése

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban