Új értékelés írása
Konica Minolta szoftverkövetés és támogatás csomag
(Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Egyedi kedvezmény.
Ára: 2 500 000 Ft (éves díj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 2 375 000 Ft (éves díj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Konica Minolta által fejlesztett „Digitális archiválás, számla- és szállítólevél kezelés” megoldáshoz kapcsolódó Szoftverkövetés és támogatási szolgáltatás csomag egy olyan komplex támogatási csomag, amelynek használatával Kofax Autostore és ScanFlow Invoices keretrendszerek gyártói szoftverkövetése és a Konica Minolta szakértői támogatása biztosítja, hogy rendszere zavartalanul működjön.
Egy jól működő rendszer folyamatos karbantartást és supportot igényel. Kérdések, problémák bármikor felmerülhetnek a tökéletesen, legmesszebbmenőbb körültekintéssel bevezetett rendszernél is. Egy megbízható, jó szolgáltató ezen problémák hatását a minimumon tudja tartani és úgy kezelni, hogy ez semmi komoly zavarral ne járjon és a kockázatok a lehető legkisebbek legyenek. A Konica Minolta által fejlesztett „Digitális archiválás, számla- és szállítólevél kezelés” megoldáshoz kapcsolódó Szoftverkövetés és támogatási szolgáltatás csomag egy olyan komplex támogatási csomag, amelynek használatával Kofax Autostore és ScanFlow Invoices keretrendszerek gyártói szoftverkövetése és a Konica Minolta szakértői támogatása biztosítja, hogy rendszere zavartalanul működjön. A gyártói és a megoldásszállítói támogatások ezen kombinációja megnövekedett biztonságot garantál az üzletmenet folytonossága szempontjából. A csomag az alábbiakat tartalmazza: Tétel megnevezése Periódus Gyártói támogatás Kofax Autostore User Client Bundle * 1 év Gyártói támogatás ScanFlow Invoices 40.000 pgs / month * 1 év Szoftverkövetési licencek frissítéseinek telepítése, aktiválása, upgrade utáni tesztelés 1 év Konica Minolta „Medium” üzemeltetés támogatás szolgáltatás 1 év * A csomag kizárólag a fenti szoftverek megléte esetén vehető igénybe. A rendszerfejlesztés során telepített szoftverek szoftverkövetése évente lejár, így fontos annak meghosszabbítása. A szoftverkövetési szolgáltatás a következő előnyöket nyújtja: • Telepítési, aktiválási és letöltési támogatás; • Konfigurálás és alapvető felhasználási útmutatás; • Hozzáférés az új al- és főverziókhoz; • Az alkalmazásokban előforduló hibák javítása; • Incidensek bejelentése web-en vagy telefonon; • Dokumentációhoz és online tudásbázishoz való hozzáférés. Érvényes szoftverkövetés esetén lehetséges az olyan hibák javításához is a gyártó támogatását kérni, amelyek nem a Konica Minolta által egyedileg testre szabott megoldásból, hanem az alkalmazott keretrendszer hibájából vagy annak működési környezetében történő technológiai fejlesztésekből következnek be. Amikor support problémák kerülnek megoldásra, igyekszünk az egyszerű rövid távú problémamegoldás mellett hosszú távú megoldásokat, javaslatokat tenni, amelyek nem csak kezelik a problémát, de meg is előzik és javítják azt. A Szoftverkövetés és támogatási szolgáltatás csomag lehetőséget biztosít a „Digitális archiválás, számla- és szállítólevél kezelés” megoldáshoz kapcsolódó esetleges hibák és kérdések bejelentésére és ennek keretében a Konica Minolta vállalja azok kivizsgálását és elhárítását az alábbi táblázat szerint. MEDIUM SUPPORT CSOMAG INCIDENS BEJELENTÉS E-mailen keresztül REAKCIÓ IDŐ 4 munkaóra MUNKAKEZDÉSI IDŐ SÚLYOS HIBA KÖZEPES HIBA KIS HIBA 2 munkanap 4 munkanap 6 munkanap MUNKAIDŐ H-Cs 8:00-17:00 P 8:00-14:30
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban