Új értékelés írása
OKOSfelhő online dokumentum kezelő rendszer
(Macronet System Kft)
Fő kategória: Egyéb szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csoportos kedvezmény
csomagajánlat
A projekt keretein belül a szoftverbeüzemelés díjából 50% kedvezményt biztosítunk: Ára: 90.000 Ft +ÁFA. Kedvezményes ár: 45.000 Ft. + ÁFA
Ára: 14 900 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 13 410 Ft (havidíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Intelligens e-iratkezelő rendszer. Dolgozz bárhonnan, érj el minden iratot, dokumentumot, használd a jövő intelligens dokumentum szoftverét és növeld a céged hatékonyságát! Riportok, kimutatások a bejövő dokumentumokból?
Papírmentes iroda Az Okosfelhő egy intelligens e-iratkezelő rendszer ami lehetővé teszi, hogy minden iratot több évre visszamenőleg is felhőben tárolj. Nincs több elveszett irat A dinamikus keresési mezőknek köszönhetően bármennyi időre visszamenőleg, BIZTONSÁGGAL megtalálsz minden iratot. Bárhonnan elérhető Az Okosfelhővel nem kell az irodában lenni ahhoz, hogy iratot tölts fel vagy le. A helyhez való kötöttségek megszűnnek. Időt és pénzt spórolsz A keresgélés idő, az elvesztegetett idő pedig mind kidobott pénz. Ezt minden vállalkozó tudja. Nincs több keresgélés Órákon át tartó kutatás az irattárban, vagy hajmeresztő tornagyakorlatok a létra tetején, mind a múltba vész.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban