Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Romix online kiszállítás kezelő - professional

(Romix Webműhely Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Legalább egy éves szerződés esetén, legalább 2 felhasználó igénylésére a vallalkozzdigitalisan.hu oldalról érkező ügyfeleknek

Ára: 25 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 20 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

12,89 KB
2021-02-15

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

2

mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Telivér Farm Kft
egyéb szolgáltatás
Borostyán Tóth Kft

Cégünk átlal készített kiszállítás kezelő rendszer, mely specializálva van az építőipar egy szegmensére. Beton, sóder és zúzott kő kiszállítás megfelelően dokumentálva, mindenki számára érthetően bárhol elérhető verzióban. A termékek méretei, mértékegységei alapján összeszedve a rendelést, kiszállító autót és dátumot / időpontot hozzáadva naptárban tudják nyomon követni a kiszállítást.

Cégünk átlal készített kiszállítás kezelő rendszer pro verziója, mely specializálva van az építőipar egy szegmensére. Beton, sóder és zúzott kő kiszállítás megfelelően dokumentálva, mindenki számára érthetően bárhol elérhető verzióban. A termékek méretei, mértékegységei alapján összeszedve a rendelést, kiszállító autót és dátumot / időpontot hozzáadva naptárban tudják nyomon követni a kiszállítást. Kereső segítségével visszakereshető a naptárban a régebbi kiszállított tétel is (vevő, anyag, vagy géptípusra is). Kérésre havonta maximum egy alkalommal, évente maximum 2 alkalommal ingyen bővíthető. A program lehetőséget ad, hogy egy már kiszállított tételt újra aktuálissá tegyenek. Kezeli a termékeket és a vevőket is. Így aki rendelt, annak az adatai már benne vannak a rendszerben és amennyiben nem változott, akkor azt rögtön be is illeszti a naptárba. Ez a verzió már kezeli a dolgozókat szabadság szempontjából. Aki szabadságon van, azokat a naptár tetején jelzi a rendszer. Az autók forgalmi engedélyének lejárata is felvihetó a rendszerbe, ami automatikusan jelez többször is, ha le fog járni. A programban rögzítjük, hogy mely felhasználó vitte fel az adott rendelést, hogy hiba esetén tudható legyen, kivel kell egyeztetni. A kiszállítás napján, és / vagy az induláskor a vevőket e-mail vagy sms útján értesíti a várható érkezésről. Az sms küldésnek tőlünk független költségei vannak, ami nem része az ajánlatnak. A program plusz igényekkel bővíthető a fejlesztés költésgeit fedezve.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás

Kérdések a termékkel kacsolatban