Új értékelés írása
NIDEX-GYÁRTÁSIRÁNYÍTÁS RFID terminál
(NYÍR-GESTUM Rehabilitációs Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Hardver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
A Nidex-gyártásirányítás rendszer bevezetéséhez minden üzemi dolgozónak és irányítónak szükséges munkaeszköz az RFID Treminál személyenkénti rendelkezésre állása.
Ára: 210 000 Ft (darab ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 168 000 Ft (darab ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A NIDEX-gyártásirányítás rendszer működésének feltéte, hogy RFID Terminál legyen minden üzemi dolgozó munkaállásánál, a rendszer ez által figyeli, irányítja üzemi munkamentet:megrendelések kezelésétől, a raktározás és a kész áru szállítólevelének az elkészítésével befejezőleg, a személyre szabott dolgozói munkakiosztás, nyomonkövetés és teljesítmény mérésén keresztül, a gyártás teljes folyamatát
A NIDEX-gyártásirányítás rendszer működéséhez az adatbevitel a speciálisan és egyedileg kifejlesztett RFID leolvasó terminálon kersztül történik, ezért szükséges, hogy a gyártásban résztvevő minden dolgozó saját adatbeviteli eszközzel be legyen kapcsolva a rendszerbe. A NIDEX-gyártásirányítás rendszer a felhasználó üzemben minden folyamatról adatokat rögzít és elemez, és mivel minden felhasználó (gyártósori munkás, meós, üzemvezető, bérszámfejtő, könyvelő, raktáros) be van kapcsolva a rendszerbe, ezzel a termelés hatékonyságát, a hibák azonnali kiküszöbölését, az adatok precíz átadását, a hibátlan munka lehetőségét valósítja meg. A rendszer alkalmazásának a célja: a hatékonyság és tervezhetőség növelése, a munka és erőforrások szükségletének összehangolása, a termék minőségének növelése, a raktári készletek és a gyártott termékek nyomonkövethetősége (a termékek egyedi azonosító számot kapnak a gyártás során). ALKALMAZÁSI TERÜLETEK:(A rendszer főbb szolgáltatásköri funkciói) -Törzsadat kezelés (rendszerben használt alap listák) -Felhasználók (dolgozók felvitele, teljesítmény folyamatos nyomon követése, szabadságok vezetése, szalagok, jogosultságok kezelése) -Partnerek kezelése -Termékek, gyártási receptek felvitele -Megrendelések (vevői rendelések kezelése) -Gyártás (gyártás tervezés, gyártási feladatok kiadása) -Készlet kezelés -Minőség ellenőrzési dokumentumok -Dobozolás (kész termékek kiszállításra előkészítése) -Szállítólevél készítés (készletet csökkent, megrendelést lezár) -Gép karbantartások rögzítése -Bérgyártott termékek készletre vétele -Költségek rögzítése -Ciklusidő mérések a konzolokon -Dashboard (online átnézeti kép az üzem működéséről) A rendszer az alábbi GYÁRTÁSTERVEZÉSI ÉS FELÜGYELETI FELADATOK ellátásában nyújt segítséget a felhasználók számára: -vevő és rendelésadatok gyártási tevékenységhez rögzítése, -gyártástervezési funkció (technikus felvezeti a gyártási lépéseket, az abban résztvevőket, -színhibás termékek létrejöttének megakadályozása az egy végből készült -ruhaelemek gyártási folyamat során történő paritás-ellenőrzése révén, -gyártási folyamat – feladatok és üzemi alkalmazottak logolása révén – A DOLGOZÓK minőségbiztosítása, normázása, hibaszázalék-mérése, dolgozói teljesítménybérezés inputadat támogatása -optimális dolgozói munkaerő kihasználtság tervezés (norma alapján gyártásidő számítás, szűk keresztmetszet meghatározás, párhuzamos termelési sávok kialakítása a bottleneck-ek kiküszöbölésére, munkafolyamat torlódás előrejelzése – munkafolyamat szerinti követő dolgozó beéri a megelőző munkafolyamatot végzőt -kétszintű minőség-ellenőrzés támogatása (folyamat és eredmény-minőségbiztosítás) -MEO munkaerő mérés alapú kirendelése, -raktár készletgazdálkodás logisztikai feladatok tekintetében: végtermék kimenő raktárkészletre vételezése, megrendelés szerinti csomagolása, -szállítólevél kiállítása. A szoftver bármely könnyűipari termelő üzemben, minden változtatás nélkül alkalmazható.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
feldolgozóipar
Kérdések a termékkel kacsolatban