Új értékelés írása
Microsoft D365 Business Central K3 add-on
(FITS Magyarország Kft)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A csomagot választó partnereinknek ingyenes telepítési szolgáltatást nyújtunk.
Ára: 45 700 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A Microsoft D365 BC a kis- és középvállalatok számára kifejlesztett integrált vállalatirányítási rendszer, melynek segítségével sikeresen támogatható a vállalatműködésének minden területe. Lehetővé teszi a vállalat összes fontos üzleti információjának rögzítését és felhasználását. Eredményesen használható többek közt az ellátási lánc, a pénzügy és az ügyfélkapcsolat-kezelés terén.
PÉNZÜGY ÉS SZÁMVITEL A Microsoft D365 BCpénzügy és könyvelés moduljai tejeskörű megoldást nyújtanak a főkönyv, vevők, szállítók, készletek, tárgyi eszközök, cash flow, analitikus könyvelés és pénzügyi munkafolyamat kezelés területein. A rendszer támogatja a több devizás, tagolt szerkezetű, több telephelyes vállalati működést. ELLÁTÁSI LÁNC KEZELÉS Az ellátási lánc területeinek használatával átláthatóvá válnak a vállalati logisztikai folyamatok. Az ügyfelek megtartása érdekében mérhető a szolgáltatási szint alakulása, ugyanakkor kontrollálható a készlet optimális mennyisége. A munkafolyamatok tesreszabhatók és ellenőrizhetők. GYÁRTÁS A gyártási megoldásai támogatják a tervezési, végrehajtási és elemzési folyamatokat. A kapacitás tervezés és a gyártási költségek kontrollja lehetővé teszi a pontosabb tervezést és az eredményesebb működést. Az egyszerű és a több helyszínes raktárkezelési funkciókkal csökkenthető az átfutási idő, míg a beszerzés és kapacitásigény tervezési funkció segítségével azonnal reagálhat a változásokra. A rugalmas gyártási és elosztási funkciók nagymértékben segítik a változó piaci kereslethez való gyors alkalmazkodást. ÜZLETI INTELLIGENCIA ÉS RIPORTOK Ezzel a funkcióival az operatív adatok gyorsan és hatékonyan üzleti információkká alakíthatók. A megoldás elősegíti a részletes elemzéskészítést, az információk könnyű és gyors eljutását a döntéshozókhoz. CRM ÉS VEVŐI KAPCSOLATKEZELÉS A Microsoft D365 BC teljeskörű ügyfélkapcsolat-kezelés funkcionalitást biztosít a marketing, az értékesítés és a szerviz tevékenységek támogatására. FELHASZNÁLÓI EGYÜTTMŰKÖDÉS A felhasználók munkáját és a hatékony együttműködést jelentősen elősegíti az üzleti és irodai alkalmazások intergrált használata. Az Office rendszerek (Excel, Word, Outlook, Sharepoint portál oldalak) használata során – jogosultságtól függően – elérhetővé válnak a Microsoft D365 BC rendszerben lévő információk és adatok. EGYSZERŰ KERESÉS ÉS GYORS ELEMZÉS A rendszerben lévő üzleti, pénzügyi, és logisztikai információk mindig valós idejű, teljes képet nyújtanak a felhasználók számára. Az integrált működésnek köszönhetően a vállalkozás folyamatai áttekinthetővé válnak, megszűnik a dupla adatbevitel és csökkenthető a párhuzamos folyamatok száma. PONTOS BEVÉTEL- ÉS KÖLTSÉGTERVEZÉS ÜZLETI ELEMZÉSEK A jól ismert Microsoft Excel Pivot táblában, vagy a Microsoft Outlookéhoz hasonló egyedi kezelőfelülettel az információk megjeleníthetők a képernyőn, ahol könnyen használható eszközökkel célzott, az igényekhez igazodó elemzések készíthetők. MICROSOFT INTEGRÁCIÓ: ELSŐ PILLANTÁSRA ISMERŐS KEZELŐFELÜLETEK; MEGBÍZHATÓ INFORMÁCIÓELÉRÉS ÉS ADATBIZTONSÁG; NYÍLT ÉS BIZTONSÁGOS PLATFORM; A SZERVEZET ERŐSSÉGEIRE ÉPÍTŐ MEGOLDÁS.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban