Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

infoMátrix-ERP

(Hospitaly Egészségügyi Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

További kedvezményként biztosítjuk a szoftver összekapcsolását (integrálást) a Hospitaly medMátrix orvosi betegnyilvántartó rendszerünkkal. A feltüntetett ár maximum 5 egyidejű felhasználóra (user) vonatkozik. Több user igénylése esetén az ár további egyeztetés kérdése.

Ára: 4 668 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 4 201 200 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

humán-egészségügyi, szociális ellátás
Maternity Magánklinika Kft
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Róbert Károly Magánkórház Zft.
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Semmelweis Egészségügyi Kft.

Egészségügyi szolgáltatást végző vállalkozások minden gazdasági tevékenységét lefedi a nyilvántartás. A kezelést végző felhasználók rögzítik az ellátás során felhasznált anyagokat. Minden raktár (mobil szállítóeszközök is) raktárkészletének változásai azonnal érzékelhetők minden végponton. Mindig lehet tudni, mely dolgozónál mi van, mit kell rendelni.

Az ellátási feladatok humán erőforrás felhasználásának optimalizációját az előjegyzési naptár használata teszi lehetővé. Az anyagfelhasználás optimális szintjét a finoman hangolt anyaggazdálkodás támogatja. Túl nagy készlet a forgási sebességet rontja le, túl alacsony készlet pedig az ellátás sikerét veszélyezteti. Az optimális készlet cikkenkénti meghatározása a következő lépésekben történik : - Meg kell határozni azon cikkek körét, melyekből akarunk szabad készletet tartani, ezeket a későbbiekben szabad készletre rendelendő cikkeknek nevezzük. - A szabad készletre rendelendő cikkek halmazát fel kell osztani abból a szempontból, hogy milyen módszerrel lehet meghatározni a várható havi fogyását. - Meg kell határozni a szabad készletre rendelendő cikkek várható havi fogyását raktáranként. - Kimenő rendelés készítésekor a rendelési ajánlás a várható havi fogyások, és a bejövő rendelések alapján történik. Természetesen a cikkek csoportosítását, és várható havi fogyás raktárankénti meghatározását legalább havonta meg kell ismételnie az anyaggazdásznak. Lehetőség van az ellátással, bejövő és kimenő számlával, valamint anyag rendeléssel kapcsolatos dokumentumok az iratkezelő rendszerben rögzíteni. Így bármely végponton gyorsan elérhető.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

humán-egészségügyi, szociális ellátás

Kérdések a termékkel kacsolatban