Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ZEN workflow és dokumentum management rendszer

(Winning Solutions Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Kedvezményes csomagár, kizárólag az MVP program keretében: 1.800.000 Ft​
Egy ügyfél kizárólag egy csomagot vásárolhat meg kedvezményesen. A csomagban foglalt licencek további normál licencekkel korlátlanul bővíthetők.​
A csomagajánlathoz kiegészítő szolgáltatások igénybevételére van mód.​

Ára: 2 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 800 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

388,8 KB
2021-04-21

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az ZEN workflow és dokumentum management rendszer integrált ügyviteli alkalmazás, mely KKV-k számára nyújt azonnali és hosszútávú megoldást. ​ ​ Egységes áttekintést ad a munkafolyamatokban, amelyek akár többszintű jóváhagyást is tartalmazhatnak. A bejövő számlák, beszerzések, projektek, szerződések, gépkihelyezések, és gyakorlatilag bármilyen egyéb dokumentum jóváhagyási folyamatára alkalmas .​

Az ZEN workflow és dokumentum management rendszer integrált ügyviteli alkalmazás, mely KKV-k számára nyújt azonnali és hosszútávú megoldást. ​ ​ Egységes áttekintést ad a munkafolyamatokban, amelyek akár többszintű jóváhagyást is tartalmazhatnak. A bejövő számlák, beszerzések, projektek, szerződések, gépkihelyezések, és gyakorlatilag bármilyen egyéb dokumentum jóváhagyási folyamatára alkalmas .​ alapulnak ​ Könnyen használható, a felületek a folyamatokra egyedileg testreszabottak, ezért hatékony.​ A nyújtott szolgáltatások: bevezetés, fejlesztés, támogatás, stb.​ Megoldásunk egy új megközelítést képvisel az üzleti alkalmazásfejlesztési piacon. A technológia alapja Microsoft Power Platform-ja (Power Apps, Power Automate és Power BI), egy funkcióban gazdag és folyamatosan fejlődő platform, valamint az ezen futó, üzleti alapfolyamatokra írt, teljes mértékben személyre szabható alkalmazások adják. A robusztus alapplatform könnyedén integrálható, és már számos üzleti környezetben bizonyított. A Power Platform-mal az üzleti alkalmazások konszolidációja egyszerű és kockázatmentes. Maga a Platform gazdag funkciókészlettel rendelkezik, folyamatosan fejlődik, és már számos üzleti környezetben bizonyított: • könnyedén integrálható bármilyen informatikai rendszerbe • képes együttműködni nagy adatbázisokkal, egyedi alkalmazásokkal, valamint a legnevesebb ERP rendszerekkel, mint az SAP, Microsoft Navision és Dynamics 365• alapból biztosítja az elérést mobil eszközökről • lehetővé teszi az alkalmazás-konszolidációt • skálázható, így rugalmasan alkalmazkodik a különböző méretű vállalatok igényeihez • megnyerő és felhasználóbarát felülettel rendelkezik • rugalmas és mobil, köszönhetően a legkorszerűbb technológiának​

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban