Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

NEXTicket

(NEXT Software Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 120 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 114 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

80,46 KB
2021-04-28

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A NEXTicket rendszerrel automatizálhatja a beérkező ticketek kezelését, bővítheti és gyorsíthatja szolgáltatásait. Jobban ráláthat munkatársai napi teendőire, legyen az akár külső, vagy belső feladat. Előre tervezheti az ügyeleteket, szabadságokat. Munkaidő követés, teljes kontroll, kimutatásokkal, számlázási segítséggel. Új munkatársak bevezetéséhez tudástár és oktatási anyagok tára.

A cégek feljődési szakaszai nagy nehézségek elé állítják a menedzsmentet. Az egyre növekvő ügyfélkör megfelelő kiszolgálása növekvő adminisztrációt jelent, amelynek előbb-utóbb az a hozadéka, hogy az ezzel kapcsolatos folyamatok automatizálása válik szükségessé. A megfelelően gyors, dinamikus reagálás a hibákra, ügyfél által jelzett problémákra és nem felejtkezve el a nyomonkövethetőség fontos kritériumáról, eljön az a pont, amikor egy ehhez szükséges rendszer bevezetése elengedhetetlenné válik. A NEXTicket rendszer ezeket az igényeket elégíti ki. A NEXTicket alapvetően két forrásból táplálkozik, amely háromra bővíthető: • a dolgozók által felvitt elvégzendő feladatok / problémák / hibák • ügyfelek meghatározott e-mail címre érkező üzenetei • (igény szerint) ügyfelek hozzáférést kapnak a rendszerhez és az általuk összegyűjtött problémákat közvetlenül rögzítik. A rendszer főbb összetevői: • Jogosultsági rendszer • Törzsadatok • Munkalapok kezelése • Munkabeosztás tervezés • Kimutatások • Tudástár A rendszer különböző elemeihez más-más jogosultságokkal lehet hozzáférni. Alap esetben az alábbi jogosultsági szinteket kezeli a rendszer: • adminisztrátor – mindenhez hozzáfér, mindent módosíthat • operátor – munkalapok kezeléséhez, a munkabeosztás egyes részeihez (szabadság megadás) és a tudástárhoz fér hozzá • partner cég – csak problémát jelenthet a rendszerben, valamint nyomon követheti a jelentett problémáit. Szerződött partner esetén a havi időkeret fogyását láthatja, lekérheti a korábbi munkalapok adatait. Külön menüpont van a jogosultságok kezeléséhez, ahol a rendszerhez való hozzáférést lehet adminisztrálni, a felhasználók belépési adatait lehet felvenni, módosítani. A partner cégekhez több felhasználót is, valamint egy felhasználóhoz több céget is hozzá lehet rendelni. A kimutatásokhoz a Dynamic AI üzleti intelligencia rendszert fogjuk használni, amellyel a drill-down technológiának köszönhetően az összesített adatokból néhány kattintással az elemi adatokig el lehet jutni. Az alábbi kimutatások kerültek meghatározásra első körben: • Megoldott hibajegyek – havi bontásban – ügyfelenként • megoldott hibajegyek – havi bontásban – munkavégzés típusonként • Megoldott hibajegyek – havi bontásban – operátoronként Ennél a három listánál az állapotjelző állításával az összes munkalap lekérdezhető lesz, de alapértelmezésként a megoldott, lezárt munkalapokra fognak megjelenni az adatok. • Partner szerződése szerinti időkkel és kiszállásokkal össze lehessen hasonlítani • projekt összesítő – projektenként az elvégzett munkák • Meghatározott partnereknek minden hónap 20.-án automatikusan küldeni kell az aktuális időkeret felhasználását • Számla melléklethez munkalapok havi összegyűjtése. Felhő alapú szolgátatásunk laptopról, tabletről, vagy mobilról is egyaránt használható. Zárja le munkalapját a munka elvégzése után azonnal, a helyszínen, az ügyfél aláírásával.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban