Új értékelés írása
Raktárkezelés (raktári mozgások nyomonkövetése)
(Simplexion Informatikai Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
A próbaidőszakban nem számolunk fel havi díjat
Ára: 5 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
A raktárkezelés alapvető célja az, hogy a dolgozók munkaeszközökkel ellátását, és a munkaeszközök nyomon követését és leltározását támogassa. • az eszközök történetének nyomon követése • mindig lehessen tudni, hogy egy adott eszköz kinek a használatában van • ismert legyen az elérhető készlet
Raktározási megoldásunk funkcionális áttekintése: • Tárgyi eszközön a számviteli értelemben nyilvántartásba vett eszközöket értjük. Ezen eszközöknek van saját azonosítójuk a rendszerben. • Raktári eszközök: többi, számviteli nyilvántartásba nem vett, de többé-kevésbé tartós használatra szánt eszközt értjük. Ilyenek a kéziszerszámok, kisértékű gépek, stb. • Fogyó eszközök: A többi dolgot - fúrószárak, csavarok, flex korongok, stb - anyagnak vagy készletnek nevezzük, és jelen rendszerben nem kezeljük. • A rendszer egyenrangúan kezeli az eszközöket függetlenül attól, hogy tárgyeszközként vagy fogyóeszközként vannak-e meghatározva. Egyenrangú kezelés alatt értjük: o nyilvántartandó adataik köre azonos • Az eszközök rendszerünk bevezetése előtt használt azonosítói a továbbiakban is használhatóak. • A tárgyi eszközöket (raktári készleteket) érintő változásokat legyen képes átadni a Megrendelő által használt számviteli nyilvántartásnak. • A rendszer azokat az eszközöket tudja kezelni, amelyek RFID címkével elláthatók. • Általában ásót, lapátot, hólapátot, csákányt, baltát, kalapácsot, seprűt, gereblyét, vésőt nem kezelünk a rendszerben, mivel ezek az eszközök nem láthatók el címkével, az eszközök könnyen sérülnek. A lehetőség megmarad, ha mégis adódik valamilyen megbízható megoldás. • Az infrastruktúra folyamatos WiFi kapcsolatot biztosít a Megrendelő területén, beleértve az irodaterületeket, a raktárakat, az udvart, és az udvaron parkoló szervizautók rakterét is. • Az infrastruktúra folyamatos on-line adatbázis hozzáférést biztosít. • A mobil applikáció csak akkor működik, amikor az éles adatbázis elérhető. Biztosítani szükséges az offline adatkezelést a készüléken. (működés előtti szinkronizáció és letárolt/módosított adatok megküldése szervernek internet kapcsolat rendelkezésre állása)
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban