Új értékelés írása
karaDox dokumentum- és folyamatkezelő rendszer
(Karádi Rendszerház Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
A feltüntetett licencár a standard csomagra és egy felhasználóra vonatkozik. A testreszabott rendszer megtervezéséhez tanácsadóink ingyenes konzultációt biztosítanak.
Ára: 1 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 900 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
14
A karaDox az általunk fejlesztett SharePoint keretrendszerű alkalmazások összessége, amely a vállalatok különböző egységei által működtetett munkafolyamatok elektronikus kezelését valósítja meg. A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes szervezeti egységek számára fejlesztett alkalmazáscsomagok rugalmasan alakíthatók az igények szerint.
A karaDox rendszer a cégünk által fejlesztett SharePoint keretrendszerű alkalmazások összessége, amely a vállalatok szervezeti egységei által működtetett munkafolyamatok elektronikus kezelését valósítja meg. A termék kialakításánál a több mint 10 éves elektronikus dokumentum- és folyamatkezelő rendszerfejlesztési tapasztalatainkra támaszkodtunk. A karaDox egyik legnagyobb előnye az egyedi fejlesztésű dokumentum- és folyamatkezelő rendszerekkel szemben, hogy a szabványos Microsoft SharePoint keretrendszerre épül, így ennek használatával az ügyfeleink nincsenek kiszolgáltatva egyetlen szoftverfejlesztő cégnek, de mégis az igényeiknek megfelelő, egyedi, testreszabott megoldásokat használhatnak, azonban azt a későbbiek során szabadon módosíthatják vagy akár továbbfejleszthetik. A Microsoft folyamatos SharePoint keretrendszer frissítései miatt a karaDox rendszer is folyamatosan megújul funkcionalitásában és felhasználói élmény tekintetében is, ezzel is eleget téve az egyre magasabb felhasználói igényeknek. A karaDox keretrendszerét biztosítóSharePoint ma már felhőszolgáltatásként is igénybe vehető, így ügyfeleinknek nem szükséges a rendszer futtatásához szükséges saját infrastruktúrát fenntartani, hanem azt költséggazdálkodás terén jóval tervezhetőbb és rugalmasan változtatható felhőszolgáltatásként is igénybe tudják venni. A karaDox webes felhasználói felülete révén szinte bármilyen webes böngészőt futtató eszközről elérhető, a felhasználók számára ezzel biztosítva napjaink egyik legfontosabb elvárását, a mobilitást. A termék a SharePoint szabványos interfészkapcsolatai révén könnyen integrálható bármely már meglévő szoftverrendszerhez, elősegítve ezzel a felhasználók hatékony munkavégzését. A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes szervezeti egységek számára fejlesztett alkalmazáscsomagok rugalmasan alakíthatók a funkcionális igényeknek megfelelően. A SharePoint keretrendszer beépített lehetőségein túl SharePoint add-on eszközöket is kialakítottunk (jogosultságkezelő, sorszámosztó stb.), amelyeket az egyes modulok fejlesztésénél felhasználva költséghatékony megoldásokat nyújthatunk ügyfeleinknek. A meglévő modulokon túl természetesen lehetőség van teljesen egyedi folyamat- vagy dokumentumkezelési igény kiszolgálására is a karaDox rendszerben. Mivel egyik fő célunk, hogy ne a vállalatoknak kelljen a rendszerhez alkalmazkodni, hanem a rendszer alkalmazkodjon a vállalat által működtetett folyamatokhoz, ezért a bevezetésre kerülő karaDox modulok minden esetben a részletesen specifikált igényeknek megfelelően kerülnek testre szabásra és paraméterezésre, szükség esetén pedig egyedi továbbfejlesztésre. A karaDox rendszer az alábbi 8 terméken belül a következő modulokkal támogatja a vállalatok folyamat- és dokumentumkezelési feladatait: 1. karaDox általános 2. karaDox adminisztráció 3. karaDox pénzügy 4. karaDox beszerzés 5. karaDox termelés 6. karaDox HR 7. karaDox MIR, KIR 8. karaDox IT
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban