Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Mobil App - Cross-platform - fejlesztések

(PRINTOSH Advertising Reklám, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Mobil és tabletes applikáció fejlesztés, webalkalmazás fejlesztés immersive technológiák alkalmazása AR, VR, XR üzleti alkalmazásfejlesztés témakörében, amennyiben a fejlesztés egyszeri megrendelés csomagára meghaladja a 6 M Ft + áfa értéket, a teljes összegből 5% kedvezményt biztosítunk a vallakozzdigitalisan.hu oldalról érkező megrendelésekből.

Ára: 6 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 5 700 000 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Mobil háttéralkalmazás

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

1

mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Bakonyerdő Zrt - Betyárvilág Túra Applikáció

A B2B területen olyan immersive technológiai megoldásokra törekedtünk, amelyek könnyebbé és hatékonyabbá teszik a napi tevékenységeket. Így az üzleti mobil alkalmazás fejlesztés, natív android és iOS fejlesztés és az egyedi alkalmazásfejlesztés területeibe fektettük tudásunkat. Saját Cloud alkalmazásunk TabletBizz Backend néven fut és minden fejlesztésünk szerver oldali részét biztosítani tudja.

Mire is alkalmasak az immersive technológiák? A B2C szektorhoz hasonlóan a B2B szektorban is foglalkozunk értékesítési rendszerekkel a banki területen és a gyógyszeriparban is, valamint a webes alkalmazásfejlesztés területén prezentációs alkalmazások, kalkulátorok és egyéb segédeszközök fejlesztésével. Az egyedi alkalmazásfejlesztési megoldásaink következtében a hibrid applikáció fejlesztésben többéves gyakorlatunk van. TabletBizz Cloud Backend System (tabletbizz.com) platformunk jó példája ennek, amely bármely nagyvállalati CRM rendszerrel összeköthető. Android és iOS platformokra történő fejlesztéseink az AR, VR és az XR világát is bevonják. Mobil fejlesztéseink a natív android és iOS és a cross-platform fejlesztések jó példái. A hatékonyság növelése érdekében a webes és mobil alkalmazás fejlesztés területén GITLab verziókövetőt és Google Analytics webanalitikai rendszert is használunk. Számunkra fontos a felhasználói élmény javítása. A Closed Loop Marketing azaz CLM stratégia alapvetően a fogyasztói preferenciák megfigyeléséről szól, amelyekből tanulva növelhető a lead és a tényleges ügyfelek száma. Nyilvánvalóan itt a fogyasztói út a legfontosabb, amelyet tanulmányozva speciális és személyre szabott marketingstratégia dolgozható ki. A CLM rendszer összeköthető akár a vállalatirányítási rendszer adatbázisával, ezért a mentett adatok feldolgozása nem igényel további eszközöket. A lekérdezhető statisztikák és adatok megmutatják, honnan jutottak el hozzánk a látogatók, mely értékesítési csatorna a legsikeresebb, és mely csatornáról konvertálható a legtöbb vásárló. A closed loop marketing remek lehetőséget ad az értékesítés támogató alkalmazások adta keretek kiaknázására. Cégünk ennek köszönhetően megalkotta a TabletBizz Cloud Platform-ot, amely optimális megoldásokat biztosít az értékesítéstámogatás számára a szerver oldalról is. Az immersive technolgia hétköznapi használatára az egyik legjobb példa az alábbi mobil app fejlesztésünk, amely magas szinten biztosítja a felhasználói élményt és az élmény alapú túrázás harmónikus együttesét. A Betyárvilág túranavigációs alkalmazás nem egyszerű túra applikáció. Legtöbb esetben az ehhez hasonló telefonos alkalmazások egy-egy térképet tartalmaznak, amin be van jelölve a túraútvonal, amit követnünk kell, és nemes egyszerűséggel a teljesítményt mérik: a megtett távolságot és egy-két ehhez hasonló beépített feature tartozik hozzájuk. A Betyárvilág mobil applikáció viszont ennél sokkal összetettebb, színesebb felület, amely önmagában élményt ad a felhasználóknak: és ez a kulcsszó, az élményalapú túrázás! Az első dolog, ami szembetűnik az alkalmazás letöltésekor, az az, hogy az útvonalat (még a túra közben sem) látjuk előre. Sőt, addig el sem indul a kirándulás, amíg a kiindulási ponthoz nem érkeztünk. Így ha éppen Pesten támad kedvünk megnézni, hogy milyen lehet a túra, akkor csak azt látjuk, hogy az app szellemesen figyelmeztet minket: kb. 240 km-re vagyunk a túra kezdetétől.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban