Új értékelés írása
SZINVA Számviteli és számlázó rendszer
(SZINVA COMP Szervező és Számítástechnikai Szolgáltató Kft )
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
A rendszer egy felhasználóra vonatkozó licensz ára: 890000.- Ft + ÁFA. További felhasználóvonatkozó licensz ár: az alapár 20%-a /felhasználó. 10% kedvezmény igénybe vehető a licensz árból.
Ára: 890 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
A SZINVA számviteli, számlázó rendszer alapmoduljaival tetszőleges profilú vállalkozás ügyviteli folyamai támogathatók. Az alapmodulok a következők: Főkönyv, Mérleg, Pénzügy, számlázás, NAV online számla letöltés
A Főkönyv modul az analitikát biztosító Pénzügyi és számlázó modullal valamint a Mérleg modullal integráltan működik. A NAV online számla rendszerből letölthetők a szállítói számlák a Pénzügyi rendszerbe. A szoftver széleskörű paraméterezési lehetőséggel rendelkezik. A testreszabásban, az adattárak kialakításában és a paraméterek beállításában tanácsadóink közreműködnek. Az alapmodulokból álló rendszer kibővíthető egyedi modulokkal is, Funkcionalitás: BANKSZÁMLAKEZELÉS A rendszer biztosítja: Bankforgalom rögzítését; Tetszőleges számú bankszámla megadását; Forint- és deviza-elszámolás készítését; Banknapló nyomtatását. PÉNZTÁRKEZELÉS A rendszer biztosítja: pénztárforgalom rögzítését, pénztárbizonylat és pénztárnapló nyomtatását; · forint- és valutapénztárak párhuzamos kezelését. SZÁLLÍTÓI-VEVŐI SZÁMLÁK KEZELÉSE A rendszer biztosítja: a különböző típusú számlák (előlegszámla, végszámla, devizát tartalmazó számla) készítését, helyesbítését vagy stornózását, partnerenkénti nyilvántartását és kimutatását; · bejövő és kimenő számlák rögzítése, jogszabály szerinti nyilvántartását; · a vevő (kimenő) számlák – jogszabályi követelményeknek megfelelő tartalmi elemekkel történő – akár decentralizált, a társaság különböző szervezeti egységeinél történő rögzítését is; · a partnerek (szállítók-vevők) analitikáinak, egyenlegközlő és felszólító levelezéseinek kezelését; · a kintlévőségek kezelését (kintlévőséglista előállítása); · a számlakönyvelések automatizálásának támogatása. BESZÁMOLÓK A rendszer biztosítja a vezetői beszámolók közvetlen előállítását. TÖRVÉNYI KÖTELEZETTSÉGEK TELJESÍTÉSE A szoftverek használatával a vállalkozás teljesíti az előző pontokban felsorolt, pénzügyi számviteli jellegű releváns törvényi kötelezettségeit.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban