Új értékelés írása
Crosssec Norma - Gyártás csomag
(Crosssec Solutions Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
Kinek ajánljuk a terméket:
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
95% kedvezmény a licencdíjból a 2.fő licencdíjától kezdődően.
50 % csoportos kedvezmény, amennyiben több vállalkozás részére vásárol.
Többletszolgáltatás: díjmentesen cégre szabott BI dashbord.
A feltüntetett ár egy átlagos 20 fős rendszer ára. A végleges ár a létszámtól függően változik.
Ára: 6 400 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Norma segítségével tényadatokra alapozva hozhatja meg üzleti döntéseit. A HR kontrolling szemlélettel egészséges, kiváló és magas teljesítményű szervezetet hozhat létre.
A Crosssec Norma Gyártás csomagja egy online gyártástámogatási és HR kontrolling eszközként használható, munka és műveleti idő és teljesítmény nyilvántartó rendszer. A munkavállalók teljeskörű személyes adatain túl, az alkalmazásban nyilvántarthatók a munkavállalók kompetenciái, a folyamatban lévő és várható vevői- és gyártási megrendelések, a termékek listája, illetve a termékek műveleti listái és ezek különböző verziói. A napi munkaidőt e műveletek rögzítése alapján is elszámolhatjuk a rendszerben rögzített munkalapokkal. A napi adatok alapján követhető a megrendelések teljesítésének státusza. Lehetővé válik a nem produktív veszteségidők kimutatása is. Akár a munkavállalók önállóan, akár központi adminisztrációs rögzítéssel is használható a rendszer, illetve a két opció párhuzamosan is alkalmazható. A munkalapok rögzítése mobiltelefonon is végezhető. A napi adatok alapján a jelenléti ívek is elkészíthetők egy gombnyomásra és a bérszámfejtés részére átadhatók a szükséges adatok. A Gyártás csomag alkalmas különböző teljesítmény alapú bérezési és juttatási rendszerek támogatására, akár tisztán teljesítménybér meghatározására is. Ez az adat kiegészíthető különböző bérelemekkel (mint például rendkívüli munkavégzés, bérpótlékok, állásidő, vagy projektekhez kapcsolható prémium és mozgóbér). A szoftver segítségével tervezhetők és nyomonkövethetők a megrendelések, gyártások, illetve fontos információkkal szolgálhat az árazáshoz, költségtervezéshez és az erőforrástervezéshez. A dolgozói és a műveleti kompetenciák összerendelésével a termelés hatékonysága növelhető. Különböző felületi, táblázatos és grafikus kimutatásokkal fontos információkat adhat a vállalatvezetőknek. Fontos támogató funkció lehet a normakatalógus, ami egyfajta tudástárként is működik. A visszatérő termékekhez kapcsolódó vagy általános műveletek és normaidejük tárolására szolgál a modul, illetve a normakatalógusból újabb műveleti listák építhetők a rendszerben. A szoftver konfigurációja lehetővé teszi, hogy szinte bármilyen szervezeti struktúrával működő vállalkozás számára használható legyen. A felhasználói jogosultságok is részletesen szabályozhatóak. Számos hibajelzés és figyelmeztető üzenet segíti az adminisztrációból eredő hibák elkerülését. Ezen kívül a szoftver eseménynaplózást is végez. A tervezés és fejlesztés során a GDPR elvárásai szerint kerültek kialakításra a folyamatok és maga a rendszer is, biztosítva a bizalmasság, integritás és rendelkezésre állás teljesülését. Termékünk bármely ágazatban tevékenykedő cégvezető munkáját képes támogatni, aki tudatosan tervezi vállalkozása jövőjét, és ezért az automatizáció és digitalizáció lehetőségeit kihasználva fejleszti vállalkozását, annak értékteremtő üzleti folyamatait.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban