Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Crosssec Norma - Projekt csomag

(Crosssec Solutions Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

95% kedvezmény a licencdíjból a 2.fő licencdíjától kezdődően.
50 % Csoportos kedvezmény, amennyiben több vállalkozás részére vásárol.
Többletszolgáltatás: díjmentesen cégére szabott BI dashbord.
A feltüntetett ár egy átlagos 20 fős rendszer ára. A végleges ár a létszámtól függően változik.

Ára: 4 800 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

34,58 KB
2024-09-26

Termék kategorizáció

HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A Norma segítségével tényadatokra alapozva hozhatja meg üzleti döntéseit. A HR kontrolling szemlélettel egészséges, kiváló és magas teljesítményű szervezetet hozhat létre.

A Crosssec Norma Projekt csomagja egy online folyamat tervező és nyilvántartó, HR kontrolling eszközként használható, munkaidő- és tevékenység nyilvántartó rendszer. Segítségével tervezhetők és nyomon követhetők a projektek, az elvégzendő feladatok, illetve fontos információkkal szolgálhat az árazáshoz, a költség és erőforrás tervezéshez. A munkavállalók teljeskörű személyes adatain túl, az alkalmazásban nyilvántarthatóak a folyamatban lévő és kezdődő projektek, a hozzájuk tartozó tevékenységek, a napi előrehaladások. Lehetőséget ad a nem produktív veszteség idők és tevékenységek kimutatására. Akár a munkavállalók önállóan végzett, akár központi adminisztrációs rögzítéssel is használható a rendszer, illetve a két opció párhuzamosan is alkalmazható. A tevékenységek rögzítése mobil telefonon is végezhető. A napi adatok alapján folyamatosan követhető a projektek státusza, előrehaladása. Legyen szó informatikai, ügyviteli vagy akár építőipari szolgáltatásokról, a Norma minden területen jól használható. A napi adatok alapján a jelenléti ívek is elkészíthetők egy gombnyomásra és a bérszámfejtés részére átadhatók a szükséges adatok. Különböző felületei, táblázatos és grafikus kimutatásokkal fontos információkat adnak a vállalatvezetőknek. A rendszer konfigurációja lehetővé teszi, hogy szinte bármilyen szervezeti struktúrával működő vállalkozás számára használható legyen. A felhasználói jogosultságok is részletesen szabályozhatóak. Számos hibajelzés és figyelmeztető üzenet segíti az adminisztrációból eredő hibák elkerülését. Ezen kívül a szoftver eseménynaplózást is végez. A tervezés és fejlesztés során a GDPR elvárásai szerint kerültek kialakításra a folyamatok és maga a rendszer is, biztosítva a bizalmasság, integritás és rendelkezésre állás teljesülését. Termékünk bármely ágazatban tevékenykedő cégvezető munkáját képes támogatni, aki tudatosan tervezi vállalkozása jövőjét, és ezért az automatizáció és digitalizáció lehetőségeit kihasználva fejleszti vállalkozását, annak értékteremtő üzleti folyamatait.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban