Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Tharanis Ügyviteli Vállalatirányítási rendszer

(Tharanis Ügyvitel Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Sávos kedvezmények: https://tharanisugyvitel.hu/arak-megrendeles/
1 hónapig ingyenes használat

Ára: 495 000 Ft (fő/év ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 321 750 Ft (fő/év ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

3,34 MB
2024-10-29
67,91 KB
2024-10-29

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A Tharanis ERP egy felhőalapú ügyviteli rendszer, amely ideális webáruházaknak és olyan cégeknek, amelyek készletet kezelnek és számláznak. Funkciói közé tartozik a valós idejű készletkezelés, raktárkezelés PDA-támogatással, számlázás, logisztika, futárintegrációk, B2B/B2C megoldások és banki integrációk. Moduláris felépítése lehetővé teszi a testreszabhatóságot, automatikus riportokkal támogat.

A Tharanis ERP egy felhőalapú ügyviteli rendszer, amely ideális választás webáruházaknak és minden olyan vállalkozásnak, amely készleteket kezel és számláz. A rendszer különféle modulokkal segíti a raktárkezelést, az ügyfélkapcsolatok menedzselését és a logisztikai folyamatok automatizálását. Támogatja a valós idejű készletnyilvántartást, PDA-alapú papírmentes működést, futárszolgálatok integrációját és banki tranzakciók automatikus kiegyenlítését. A Tharanis ERP átfogó B2B és B2C megoldásokat kínál, testreszabható webáruház felületekkel, amelyek rugalmasan kezelik a promóciókat és kampányokat. Az automatizált értesítések és a NAV adatszolgáltatási funkciói biztosítják a jogszabályi megfelelést és a hatékony ügyfélkommunikációt. A rendszer moduláris felépítésének köszönhetően rugalmasan igazítható a különböző vállalkozási igényekhez. Lehetőséget biztosít a folyamatos fejlődésre és a növekedésre, miközben részletes riportokkal és valós idejű elemzésekkel támogatja a döntéshozatalt. Az ERP használatával a vállalkozások csökkenthetik az adminisztrációra fordított időt, növelhetik a készletkezelési hatékonyságot és javíthatják a vásárlói élményt.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban