Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

CMMS Facilty - Épületüzemeltetés Karbantartás

(Silver Frog Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság )

Fő kategória: Egyéb szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A szerződéskötés előtt ingyenes Online Demot biztosítunk

Ára: 8 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

239,2 KB
2024-11-08

Termék kategorizáció

egyéb

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

feldolgozóipar
Bourns Kft
feldolgozóipar
GreenTyre Kft
feldolgozóipar
Univer Magyarország Kft

30 felhasználós alapcsomag (további bővítés lehetséges) 1 év supportot tartalmaz -eszköznyilvántartás -hibabejelentés (digitális QR kód alapon) -megelőző karbantartás (TBM, művelet-, karbantartás kezelések) -alvállalkozó kezelés, szerződéskezelés -bejárási rutinok kezelése -riporting (ráfordítások, stb) -1 alapnyelv -ipar 4.0 bemenetekkel (hibajelzés energetikai, épületfelügyeleti rendszerekből

A CMMS Facility - Karbantartásmenedzsment szoftverrendszer, amely az üzemeltetésben részt vevők munkáját teljes körűen támogatja. A Hibrid Facility előnyei: • Karbantartási és üzemeltetési költségek minimalizálása, • Termelési hatékonyság optimalizálása, • Ellenőrzések felgyorsítása. • Integrált, teljes körű támogatást nyújt Egyetlen rendszeren belül használható az üzem karbantartói számára szükséges összes adat és funkció. • Böngésző alapú - egyszerűen használható felület Az információk és funkciók webböngészőben érhetők el. Nem szükséges külön szoftver vásárlása vagy telepítése a munkaállomásokra. Ez magas adatbiztonsághoz és kliens oldali rugalmassághoz vezet. • Jogosultságkezelés A rendszerben tárolt adatok és a kapcsolódó funkciók elérése rendkívül kifinomult módon szabályozható. • Szakmai alapokon nyugszik A rendszer támogatja és hatékonyabbá teszi a jól bevált karbantartási stratégiák végrehajtását. • Megalapozott döntéshozást támogat Az üzemi berendezésekből közvetlenül kinyert információkat felhasználva valós információk alapján hozhatók döntések, az emberi mulasztások, tévedések lehetősége minimalizálható. • Minimalizálja az adminisztrációt A rendszer tervezésekor fő szempont volt, hogy a menedzserek és karbantartók adminisztrációs terheit minimalizáljuk, hogy több idejük jusson az értékteremtő munkák elvégzésére. Kiemelt funkciók: Berendezés adatok és élettörténet, Munkafeladatok és alvállalkozói munkafeladatok rendszere, Munkakérelmek, Bejárási rutinok támogatása, telephely élőkép, Riportok.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban