Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

FRIK 2.0

(IT and Coffee Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Több modul esetén egyedi ajánlatot adunk.

Ára: 150 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 135 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

15,23 KB
2024-11-21

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

építőipar
Bim line kft
információ, kommunikáció
Save by Service kft
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Zöld Zóna plusz kft.

Ma már minden vállalkozásnak szüksége van egy olyan megbízhatóan működő Ügyviteli Rendszerre, ami teljes vállalatszinten támogatja a napi munkavégzést, könnyedén lehetővé teszi azoknak a feladatoknak az elvégzését is, amire a manuális tervezés során már nem jutott kapacitás, illetve optimalizálja a kollégák munkaerő-ráfordítását. A rendszer sokkal stabilabb működést tesz lehetővé, illetve mivel n

Vállalati CRM, értékesítés A rendszer olyan keretrendszert szolgáltat, amelynek képességei önmagukban is használhatók, de a funkciók könnyedén kiegészíthetők, kiterjeszthetők egyedi komponensekkel. A rendszert dinamikusan lehet paraméterezni. A mindennapi ügyvitel megkönnyítése érdekében a cég életében több létfontosságú területet is támogat rendszerünk. Értékesítés: Segít, hogy az érdeklődőket minél könnyebben vásárlóvá konvertáljuk Minden érdeklődő külön adatlapot kap egy kijelölt felelőssel, aki az értékesítési folyamatnak megfelelően különböző határidős feladatokat vehet fel. A beérkezett Lead-ekből származtatva készíthető ajánlat, amelyből közvetlenül leadható megrendelés, így nem szükséges többszörösen adminisztrálni. Az egymásból származtatott lépéseknek köszönhetően az értékesítési folyamat az elejétől a végéig mérhetővé válik. A folyamat során bármely megadott paraméter statisztikázhatóvá válik. Ügyfélszolgálat: Értékesíteni könnyű, de megtartani az ügyfeleket, nyomon követni igényeiket, panaszaikat a leggyorsabban kezelni sokkal nehezebb. Ebben segít rendszerünk. Minden osztály (pl pénzügy, ügyfélszolgálat, marketing, stb) egy felületen, de mégis egymástól elkülönítve, jegyek formájában kezelheti az ügyfelekkel történő kommunikációt. A jegyeknek lehet ügytípusa, osztálya, felelőse, határideje, prioritása. Amennyiben egy kapcsolatfelvétel több osztályhoz tartozik, feladatokra lehet bontani a folyamatot, így párhuzamosan is dolgozhatnak a különböző osztályok. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés Egyedi felhasználó kezelés és testreszabásának a lehetősége biztosítja a rendszerben a kollégák munkafolyamatainak a rögzítését és annak a nyomon követését. A munkatársak elvégzett munka idejét is rögzíti a rendszer. A munkavállalók munkaügyi adminisztrációját könnyíti meg ez a modulunk. Lehetőség van az egyes munkavállalók munkaidejének és szabadságának nyilvántartására, illetve azok központi felületen történő kezelésére, ellenőrzésére. Kontrolling és döntéstámogatás A döntéstámogató rendszer project szemléletet követve segíti a vállalati célok megvalósítását. A döntéstámogató rendszereknek képesnek lenniük, hogy az egyre nagyobb mértékben előforduló strukturálatlan problémák megoldásához is megfelelő támogatást nyújtsanak, és el kell fogadnunk, hogy ehhez megfelelő támogatást csak speciális szoftverek, illetve fejlesztőrendszerek nyújthatnak. Kimutatások és statisztikák készíthetők az egész cégre, valamint a cég egyes részeire, folyamataira. Rendszerünk képes több külső szoftverhez is kapcsolódni (pl. számlázó program, webshop). Táv- és csoportmunka támogatás A rendszert egyedi biztonsági kapcsolattal biztonságosan lehet használni távmunkában, egyéni beállításokkal. A csoportmunka lényege a csoportos munkavégzés, az információ minél egyszerűbb áramoltatása a felek között. Ugyanezen a felületen vezetheti privát és másokkal megosztott naptárjait, pontosan adminisztrálva az időbeosztását, elvégezheti a tárgyalók és egyéb vállalati e

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban