Új értékelés írása
SALDO Creator Integrált Vállalatir. Szoftver
(SALDO Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
A fenti alapár teljes modul funkcionalitás eset Kén értendő. Végleges árajánlatot rövid felmérést követően adunk.
A 30% kedvezmény egy maximum:
Annyiszor 5% a kedvezmény, ahány modult megvásárol. A kedvezmény összeadódik és a teljes alapárra vonatkozik. A mérték maximum 30%-
Pl. 5 modul vásárlása esetén a teljes alapár 25%-a a kedvezmény.
Létezik a részletfizetés lehetősége is.
Ára: 2 200 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 1 540 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
5
ERP rendszer. Az alábbi modulokat tartalmazza: SZERZŐDÉS/RENDELÉS NYILVÁNTARTÁS • Pénztár • Bank • Iktatási • Főkönyv HÁZIPÉNZTÁR KÉSZLET SZÁMLÁZÁS TÁRGYI ESZKÖZ JÖVEDELEM ELSZÁMOLÁS KÖLTSÉGFELOSZTÁS VEZETŐI INFORMÁCIÓK Mérleg és eredmény kimutatás Ügyfél által összeállítható információs táblák Terv-tény kimutatás DOKUMENTUMKEZELŐ
SALDO Creator – a vállalkozásra szabható integrált rendszer Cégünk előnye a komplex szakmai háttér és biztonság. A programot a SALDO tapasztalt számviteli-gazdasági szakemberei fejlesztik: egyszerű felépítés, logikus szoftverkezelés • Széles körű paraméterezhetősége révén a cége speciális igényeire alakítható • Ezen felül akár egyedi, speciális funkciókat is fejlesztünk a cég részére • Vezetői információk akár grafikus megjelenítéssel is naprakészen, gombnyomásra! • Kedvező pénzügyi konstrukciók: bérleti, részletfizetési lehetőségek! A rendszer alapvető célja, hogy az adminisztratív munkát egyszerűbbé, gyorsabbá tegye, és egyben kiszolgálja mind a vezetés, mind a beszámolási kötelezettségek információs igényét. vezetői információs rendszerben • tetszés szerint összeállítható egyedi táblázatok • adatok már mobil eszközökön is megjeleníthetők Az integrált rendszer főbb jellemzői: • Grafikus felület • Rendszer-integráció bármilyen - a cégnél már működő - szoftverrel • Moduláris felépítés: csak a cége számára hasznos funkcióért kell fizetni • MS SQL, Oracle alapú adatbázis kezelés • A többszörös rögzítési feladatok kiküszöbölésével a manuális munka minimálisra szűkíthető • Sokoldalú képernyős lekérdezések, listázások választható szűrésekkel és rendezettséggel • Testre szabott törzsadattárak felépítése előre elkészített etalon törzsekből • Több év adatainak kezelhetősége egyszerre • Esemény törzsadattárhoz hozzárendelhető (nem kötelező) automatikus kontírozás • Sokoldalú gyűjtés: Telephely, szervezet, személy, szakfeladat + 3 szabad gyűjtő (pl. munkaszám, pályázat) • Adatbiztonság, ellenőrzési lehetőségek, visszakereshetőség teljes körű biztosítása • Több idegen nyelv lehetősége: kommunikációs nyelv, adatszolgáltatások nyelve is választható • A gazdasági események feldolgozhatók választott idegen devizanemekben is • Integrált rendszer, melynek egyes elemei lépcsőzetesen is bevezethetők, de akár el is hagyhatók • Kapcsolódás más rendszerekhez • Mérleg és eredmény kimutatás készítő program. • Adóbevallásokat kitöltő programok • Adatimport külső rendszerekből Kapcsolatok más rendszerekkel • Kiépített kapcsolatok vízszámlázó, távhő-számlázó, kémény-nyilvántartó, uszodai és egyéb szakprogramokkal • Speciális szoftvermodulok (pl. lakossági szemétszállítás, bérlemény-számlázás stb.) • Folyamatos fejlesztések a felmerülő egyedi igények kapcsán • E-számlázás lehetősége • Vezetői információk minden vezetői szintnek
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban