Esettanulmány címe:
Magyarország nagykereskedelmének digitalizálása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Debreceni vendéglátóegység vezetője, frekventált központi helyen, 6-7 állandó dolgozó alkalmazásában és hétvégi beugrós dolgozók alkalmazása.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az üzletvezető maga oldotta meg a beszerzéseket. A nagykereskedők azonos termékei között olykor nagy volt az eltérés az árban, főleg nagy mennyiség rendelésében. A ügyfél nem kapott aktuális árlistát naponta a nagykereskedőktől és maga járta be a rektárhelyeket amely tetemes üzemanyag költséggel jár. Az ügyfél nem kapott tájékoztatásokat a termék trendekről és nem ismerte a piaci kínálatot, amely lehetőséget adott a konkurencia felfeljlődésére és piaci előnye kialakulására.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Nagyker Ajanlatok - www.nagykerajanlatok.hu - rendszer tesztelése során az ügyfél hálálkodva telefonált és méltatta a rendszer érdemeit. Azonnal tájékoztatásba került a legfrissebb kínálattal, árakkal, megismerte a számára legkedvezőbb feltételeket kínáló partnerek elérhetőségeit, kapcsolatba lépett vele online és megrendelte a szükséges árukészletet több beszállítótól. Mindezt az irodából, zéró üzemanyag költséggel, időt és energiát spórolva. A kiszállítást egyes partnerek ingyen végezték.