Esettanulmány címe:
GDRP és Információbiztonsági rendszer felépítése egy távközlési kisvállalatnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Nagy távközlési szolgáltató önálló leányvállalata.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég információbiztonsági rendszerének kiépítése és üzemeltetése után a teljes GDPR megfelelés kaialakítása és a folyamatos DPO szolgáltatás volt a feladat.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az információs rendszer bevezetése az informatikával együttműködve történt. A cég közben magába olvasztott egy másik szolgáltatót, yg az integrálást is meg kellett oldanunk. A beolvasztani kívánt szolgáltató IBR rendszerét szintn mi építettük, ami komoly könnyebbséget jelentett. A folyamatos IBF feladatok mellett a GDPR megfelelés megteremtése is felmerült, amelyet két lépésben (felmérés és megvalósítás) tettünk/teszünk meg.
Üzleti előny hogy az információbiztonsági környezet folyamatosan auditálható állapotban van, a működés pedig megfelel a törvényi előírásoknak, illetve az ügyféligényeknek egyaránt.