Adatlap


Esettanulmány címe:
Robertson Hungary kft, Iroda kiadást segítő management rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Adott cég a piac egyik legnagyobb szereplője Magyarországon speciális irodák kiadása és ajánlása terén. Kifejezetten speciális igények kiszolgálására alakultak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A feladatunk egy olyan rendszer fejlesztése volt amely nem csak a vásárlói igényeket elégíti ki jobban és kényelmesebbé teszi az információhoz jutást, de az iroda mögöttes adminisztrációs munkáját is erősen megkönnyíti. Ezáltal jelentősen lecsökkent az adminisztrációs humán erőforrás igény a cégen belül és nőtt a hatékonyság. A rendszer egy hybrid egyedi rendszer, mely kezeli a hirdetéseket, honlapkét is funkcionál, kezeli az ügyfeleket CRM rendszerként, ajánlatokat is készít, nyomon követi a kiadásokat. Ezen túl havi riportok, statisztikákra is képes és számos egyéb ügyviteli algoritmus került beépítésre mely az egyedi döntéseket segíti!
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A rendszer alapvetően 4 részre oszlik. 1. A látogatók által nyilvánosan elérhető honlap és azon regisztráció nélkül megtekinthető információk. 2. A látogatók által regisztrációt követően elérhető funkciók és további információk, kényelmi szolgáltatások 3. A sales munkatársak számára létrehozott felület amelyen keresztül nyomon követhetik saját portfoliojukat és minden azzal kapcsolatos szükséges információt tevékenységet 4. Az iroda adminisztrációs munkatársai számára létrehozott felület ahol a szükséges dokumentumok kezelését tudják elvégezni ezáltal meggyorsítva folyamataikat.