Esettanulmány címe:
Esettanulmány
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Vinex Kft.
Villanypásztor és állattartással foglalkozó kis- és nagyker országos hálózattal rendelkező KKV vállalkozás.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég az értékesítés országos kiterjesztését szerette volna egyszerűen elérni, valamint az egyre növekvő irodai feladatokra, az adminisztratív munkákhoz szerettek volna egy hatékony segítséget.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az értékesítés országos kiterjesztésére megoldás volt a rendszerbe állított webshop, mely által az eddig el nem ért területekről is érkeztek megrendelések.
Mindeközben a partnerek, szerződések és levelezések kezelésének meggyorsítására és pontosítására az FH CRM rendszerbe való rögzítéseket követően egyszerűsödött a cég napi munkája.
Az FH CRM rendszerben a cég működésének megfelelően többféle feladat ellátására van lehetőség, mely hatékonyabb és gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé a cég életében.