Esettanulmány címe:
Békés megyei 100 főt foglalkoztató gyártó cég online rendelésleadó felületének elkészítése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
- Profil: Mozzarella (Tejtermék) gyártás (Piacvezető vállalat)
- Utolsó éves nettó árbevétel adatok (2016): 5 007 176 000 Forint
- Piaci körülmények: Piacvezető a szegmensben
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ügyfelünk 2018-ban megvalósítandó projektnek tűzte ki rendelésmenedzselési nehézségeinek enyhítésére egy teljesen responsive, letisztult rendelésleadási felület kialakítását, valamint piaci bevezetését. A projekt fő célja a piacvezető szerep erősítése és a korszerű digitális technológiák alkalmazása, melyre a piacnak feltétlen igénye van. Várakozásaink szerint az Ügyfelek több mint 50 %-a választja majd az online platformot, mint elsődleges rendelésleadási felület, melyet az egyedi webkedvezmény bevezetésével és egy rendkívül színvonalas, teljesen responsive, nagyon ergonomikus felülettel kívánunk elérni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fejlesztés során Partnerünk már meglévő vállalatirányítási rendszerével, API kapcsolaton keresztül valósítottuk meg a kommunikációt. A kommunikáció során szinkronizációval feldolgozzuk a meglévő partnertörzset, mely alapján létrehozzuk az ügyfélfiókokat. Az ügyfelek bejelentkezésekor lekérdezzük a számára elérhető termékeket, árlistákat, akciókat, melykeet meg is jelenítünk egy ergonómikus letisztult, responsive felületen. A felület segítségével az Ügyfél összerakhatja rendelését, az előre választhtató túranapok egyikére, majd beküldheti a rendszerbe, ahol mint függő rendelésként már egyből túranaphoz van rendelve. A megoldás segítségével központosítható a rendeléskezelés, nem szükséges a különböző információs csatornákból jövő információkat (email, telefon, fax) még további feldolgozni, valamint minimalizálható a rendelésrögzítéskor előforduló hibák száma. Ezentúl komoly előny, hogy az Ügyfelek valós státuszokat és adatokat látnak saját rendelésükről, annak értékéről, érkezéséről, továbbá az Üzletkötők és naprakész információkat láthatnak okoseszközökről is elérhető felületen a hozzájuk tartotó Vevők rendeléseiről, valamint azok státuszáról.