Adatlap


Esettanulmány címe:
Online ügyviteli rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
művészet, szórakoztatás, szabad idő
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél Kelet Magyarország legnagyobb és legsokoldalúbb fitnessz központját hozta létre. A komplexum több mint 2000 négyzetméteren, a mai kor legmodernebb technológiáit felhasználva épült fel, ami lefedi a régió ilyen jellegű igényeit.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A megrendelő számára szükséges volt egy ügyviteli szoftver, amely segítségével működtetni tudja a megépített komplexumot. A megoldandó feladatok között szerepelt a régi rendszer adatainak importálása, a beléptetések és jogosultságok kezelése, a kereskedelmi és szolgáltatási funkciók hátterének biztosítása, valamint többek között az ügyfelek kezelése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Cégünk elkészített a megrendelő számára egy online ügyviteli rendszert, amely által lehetővé vált a fitnessz centrum egyszerű és hatékony üzemeltetése. Az elkészült rendszer főbb funkciói: vendégek vezeték nélküli technológiával (RFID) történő be és kiléptetésének, jogosultságának kezelése beléptetőkapuk segítségével; termékek, jegyek bérletek kezelése; óratipusok, regisztrációk kezelése; foglalások, bérletek kezelése; óraadók, alkalmazottak kezelése; rendszerjelentések, statisztikák generálása, raktárkészlet kezelése; online realtime kapcsolar a webes felülettel, stb. Az elkészült rendszerrel költséghatékonyan kezelhető a napi ügymenet.