Adatlap


Esettanulmány címe:
Esettanulmány
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Jász-Nagykun Szolnok megyei 70 fős cég, amely a feldolgozó iparban tevékenykedik, jellemzően gépgyártás területen. A Jászságban erős ipari szereplők, konkurensek és a fogyatkozó, nehezen pótolható munkaerő miatt döntött a vezetés a digitalizálás mellett, a meglévő lehetőségek jó kihasználhatósága érdekében.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Informatikai feladatként fogalmazódott meg egy olyan átfogó rendszer készítése, mely magába foglalja az anyag-bevételezést és kiadást, szerszám nyilvántartást, munkaidő és ledolgozások kezelését, valamint figyelemmel kíséri a vevőket és a szállítókat, az azokhoz tartozó rendeléseket munkaszámra lebontva. Minőségi felügyeletet biztosít az ISO és a megrendelő igényei szerint.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A rendszernek biztosítani kell a törzsállományok adatainak bevitelét és karbantartását a megfelelő logikai műveletekkel együtt, valamint a különböző műveletek után a lekérdezhetőségi lehetőségeket és listázhatóságokat. A rendszer használatával csökkent a hagyományos papír alapú adminisztráció, kevesebb lett a tévesztés, átfogóbb képet lehetett kapni egy-egy munka sikerességéről, követhetőbbé váltak a folyamatok. A raktárkészlet folyamatos ellenőrzésével kiküszöbölhetővé váltak az alkatrész hiányok, jobban tervezhetőek lett a rendelések, beépített mennyiségek, listázhatóvá váltak a hiányzó alkatrészek.