Adatlap


Esettanulmány címe:
Üzleti coaching kommunikációs és vezetői készségek fejlesztésére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
100%-osan magyar tulajdonban lévő vállalat. Fő feladata informatikához kapcsolódó kereskedelmi és logisztikai feladatok ellátása. Helyzetének köszönhetően az informatika minden területén a legkisebb alkatrésztől a legösszetettebb vállalatirányítási rendszerig használható megoldásokat kínál ügyfelei számára.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Átszervezés után egy középvezető más szakmai terület irányításáért is felelős lett. Segítséget kapott az új és régi munkatársakkal, valamint a vezetéssel kapcsolatos kommunikációja javításához, valamint irányítási és delegálási készségeinek fejlesztéséhez.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A vezetővel közösen történt egyeztetés és közös célmeghatározás után 6 alkalommal került sor coaching ülésre. A munkának része volt személyiségteszt és annak kiértékelése, valamint vezetői tanácsadás is.