Esettanulmány címe:
Távközlési nagyvállalat
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A cég küldetése, hogy komplex infokommunikációs szolgáltatásokat nyújtson a közép-és nagyvállalati, intézményi ügyfélkör számára. A cég nemcsak részfeladatokra nyújt professzionális megoldást, de átfogó választ kínál az összetett üzleti kihívásokra is, biztosítva az ügyfelek informatikai és távközlési igényeinek teljes körű kielégítését. A vállalat ügyfélköre energetikai és közműcégeket, a gyártó, kereskedelmi, szállítmányozási és pénzügyi szektor szereplőit, továbbá közintézményeket és önkormányzatokat foglal magába.
2017. évi árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot.
Létszám több mint 70 fő
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
IT szolgáltatásmenedzsment támogatási feladatok biztosítása, mellyel a partnerei a cégtől igénybevett szolgáltatásokkal kapcsolatos jelzéseiket (hiba, probléma, fejlesztés stb.) jelezni tudják a cég fel. Az alkalmazott megoldás a teljes folyamatot irányítja.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az IBM Control Desk rendszer jövőbe mutató megoldást nyújt az IT szolgáltatásmenedzsment támogatására. Az ITSM rendszerben ITIL v3 folyamatok kerültek kialakításra out-of-the-box módon, amit saját igényeinkez mérten testre szabhatunk.
LEGFONTOSABB FOLYAMATOK:
• szolgáltatásigénylés
• incidenskezelés
• problémakezelés
• változáskezelés
• eszközkezelés
• konfiguráció kezelés
• SLA kezelés
• CMDB
• tudásbázis
• munkarendelés
• verziókezelés
• workflow
Csapatunk egyedi fejlesztésű mobil alkalmazások kínálatát nyújtja számos ICD modulhoz egyaránt, on-line és offline megoldással kiegészítve!