Esettanulmány címe:
RendesCRM bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Euro-Profil Szerviz Kft a hazai irodatechnika egyik piacvezető, hazai tulajdonban levő cégcsoportja. A cégcsoport közel 50 főt foglalkoztat. Országos hálózattal rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy korábbi ticketing rendszert használtak az értékesítési folyamataik kezelésére, de ez nem volt hatékony, sem szoftver-technikai szempontból sem pedig üzleti szempontból. Hiányoztak azok a funkcionalitások, amik szükségeltettek az üzletkötők/asszisztensek napi hatékony munkavégzéséhez, illetve a menedzsmentnek az elszámoláshoz, számonkéréshez.
Mivel cégcsoport, ezért a cégcsoport egyes részeit külön-külön kell kezelni, de vannak közös törzsek (pl partnertörzs, felhasználók, adminisztrátorok stb)
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A RendesCRM szoftver segítségével, támogatni tudják az értékesítési folyamatot és az értékesítési asszisztensek munkavégzését a napi feladatokban.
Helyi ERP rendszerrel összekötve a partnertörzs és forgalmi, kapcsolattartói és egyéb adatok szinkronizálódnak.
PowerBI összekötés eredményeként a RendesCRM-ből származó adatokkal nemcsak a középvezetés, de a felső vezetés is naprakész információkhoz jut.
A bemutatott problémán túl, számos egyedi igény kielégítése is megtörtént a közös egyeztetések alapján.