Adatlap


Esettanulmány címe:
Aquilo Panoráma Hotel Tihany éttermi és szállásmenedzsment rendszerének megújítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Aquilo Hotel Panoráma Tihany a félsziget egyik legszebb fekvésű, 38 szobás, 3 csillagos szállodája, saját vitorláskikötővel és stranddal. Vendégköre jellemzően az igényes, vitorlázás és aktív turizmus iránt érdeklődők köréből kerül ki, szezonálisan üzemel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Elavult, helyben telepített éttermi és szálláshely-menedzsment rendszerük használata túl bonyolult, lassú és körülményes volt, ami nem felelt meg a mai piaci elvárásoknak, illetve az egyre gyorsuló tempóban digitalizálódó vendégkör igényeinek, ezért választották a Chrome-Soft által forgalmazott és fejlesztett Hotrest éttermi és szálláshely-menedzsment rendszert, amely a modern kor digitális igényeivel fellépő vendégkör igényeit hatékonyan elégíti ki és sokrétűen volt képes bővíteni a szálláshely menedzsmentjének értékesítési lehetőségeit.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A HOTREST egy modern, felhő alapú, teljes funkcionalitással rendelkező szálloda- és étterem menedzsment szoftver. A rendszerben folyamatosan követhető a szállodában vagy az étteremben folyó munka és azonnal/real time-ban képes reagálni a felmerülő kérdésekre. A HOTREST egyik legnagyobb előnye az az innovatív és felhasználóbarát informatikai struktúra, amely lehetővé teszi a real-time adatkezelést, a letisztult funkció-elosztást, könnyen elérhetővé teszi a manager-jelentéseket és maximálisan támogatja az értékesítést. A rendszer letisztult és világos felhasználói felülete megkönnyíti a napi munkát a foglalások, a housekeeping, a számlázás és az értékesítés minden területén, miközben új vendégeket vonz. A HOTREST SSL titkosítással védett és standard webböngészőn vagy mobilpplikáción keresztül elérhető a nap 24 órájában, az év 365 napján. A HOTREST PRO átfogó szállodai rendszere ideálisan használható olyan szállodákban, amelyek kapacitása 10-100 szobáig terjed. A hatékony felhasználás érdekében tárolja a szálloda vagy panzió minden adatát a szállásfoglalástól, a hotel menedzsmenten át az éttermi rendszerig, vagy éppen az IFA-bevalláson és a KSH-adatszolgáltatáson át az NTAK-adatszolgáltatásig, vagy a NAV által megkövetelet online számlázásig. Nyomon követhetőek benne a készletek, a kifizetések vagy épp a vendégadatbázis alapján generált listák, melyek nagyban támogatják a marketing munkát. A HOTREST LITE egy olyan, „könnyűszerkezetes” változata a szállodai rendszernek, amely kisebb, 1-20 szobás egységek számára készült. Ez a változat azoknak a kisebb vendégházaknak, panzióknak és B & B tulajdonosoknak nyújt hatékony támogatást, akik pénztár és raktári készlet-rendszer nélkül, vezetői jelentések és néhány nyomtatási funkció nélkül is eredményesen tudják használni a rendszert. A rendszer bevezetésével elért eredmények: megnövekedett bevételek, javuló kihasználtsági adatok, kevesebb élőmunka, költséghatékonyabb működés és megnövekedett vendégelégedettség.