Esettanulmány címe:
ArenimTel, Magyarország vezető ügyfélszolgálati és call center szoftvere
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
ShopRenter.hu Kft., ShopRenter Magyarország piacvezető webáruház rendszere. 580M HUF éves árbevétele van (2018) és 37 főt foglalkoztat (2019). 3 500 ügyfelük van. Évente 3 millió megrendelést dolgoznak fel. Versenyelőnyük a professzionális ügyfélkezelés.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A ShopRenter heti szinten több száz bejövő hívást fogad, hogy ügyfeleiknek minél gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassanak a webáruház üzemeltetésben. Korábban ehhez egy nagyon egyszerű ügyfélszolgálati megoldást használtak, ami azonban az ügyféligények növekedése mellett egyre kevésbé volt alkalmas arra, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsanak a hívások során. Nem tudták objektíven visszamérni az ügyfélszolgálaton dolgozó alkalmazottak teljesítményét. Hiányzott az ügyfélélmény kontrolja. Nem tudták mennyi bejövő hívást kapnak egy adott időszakban és nem rendelkeztek információval arról sem, hogy ebben az adott időszakban mennyi volt az elveszített hívások mennyisége.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A ShopRenter számára teljeskörű call center megoldást biztosítunk, a telefonos ügyfélszolgálatuk összes bejövő hívása az ArenimTel rendszerén keresztül bonyolódik.
Testreszabható, rugalmas
• Ügyfélszolgálati és PBX funkciók széleskörű választékából összeállítható megoldás, ami könnyen telepíthető és API segítségével integrálható különböző CRM megoldásokkal.
• Az ügyfélszolgálati munkatársak számában, a nyitva tartási idő kezelésében és minden másban is alkalmazkodik az ügyfél elképzeléseihez - akár időszakonként eltérően is.
Garantált szolgáltatásminőség megfizethető áron, költséghatékonyan
• A hűségidő nélküli havi díjas konstrukció lényege, hogy az igénybe vett funkciókat az ügyfél mindig az aktuális igényeinek megfelelően rugalmasan skálázhatja - felfelé vagy akár lefelé is.
• Üzletkritikus elvárásokhoz kialakított rendszerünk az elérhető legmagasabb rendelkezésre állást garantálja, a szolgáltatás mindig működik.
• Mindezt beruházási- és rejtett költségek nélkül biztosítjuk.
Gyorsan bevezethető, egyszerűen menedzselhető
• A megrendeléstől számítva a megoldás akár 15 napon belül használható!
• A többi feladathoz részletes ellenőrzőlistát kap az ügyfél, így garantált, hogy semmi nem marad el, ami hátráltatná a bevezetést.
• Az indulást követően számos beállítás önállóan is elvégezhető az ArenimTel Portálon.
• Kiváló élmény a ShopRenter ügyfeleinek és munkatársainak egyaránt.
Elért előnyök
• 97%-ra nőtt a ShopRenter ügyfeleinek elégedettsége
• Nincs elveszített ügyfél (=árbevétel), mert 2 órán belül vissza tudják hívni a nem fogadott hívásokat
• A naprakész kimutatásoknak köszönhetően minden felmerülő nehézségre azonnal tudnak reagálni.
+1 Referencia
Rajz Gabriella, ügyfélszolgálati vezető