Esettanulmány címe:
3X HATÉKONYABB VÁLLALKOZÁS A HUMÁNERŐFORRÁS NÖVELÉSE NÉLKÜL
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Infosector Kft. magyarországi mikrovállalkozásként közel két évtizede a hazai IT piac folyamatosan fejlődő innovatív szereplője. A mindennapi munkájuk során rengeteg nyilvántartást és különálló listákat használtak, ami egy idő után nemhogy segítette, inkább gátolta a hatékony munkavégzést.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az Infosector, mint sok magyarországi mikrovállalkozás, nyilvántartásaik kezelésére online MS Sharepoint-ot hasz- náltak. Ezek a vállalkozás mindennapi tevékenységében fontos nyilvántartások, mint a pénzügyi, garanciális vagy épp az ajánlatok nyilvántartása egymástól különálló listák voltak, amelyek sok hibázási lehetőséget, hosszadalmas és bonyolult információ visszakeresést és aránytalanul nagy humánerőforrást vettek igénybe. A számlázást egy külön dobozos szoftver látta el. A vállalat folyamatos fejlődése egyértelművé tette a tulajdonosok számára, hogy az a nyilvántartási rendszer, amit az évek folyamán kialakítottak, már nem tudja hatékonyan szolgálni a vállalkozás további fejlődési terveit, ezért egy egységes pénzügyi, kereskedelmi rendszert kell keresniük a piacon.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
deep.erp a magyar vállalatok igényei alapján fejlesztett vállalatirányítási rendszer
A deep.erp vállalatirányítási rendszer moduláris felépítésének és széleskörű paraméterezési lehetőségeinek köszönhetően könnyen vállalkozására szabható vállalatirányítási megoldás. Összekapcsolja nyilvántartásait és automatizálja vállalati folyamatait, így felgyorsul ügyvitele és üzletmenete. A minden területet átfogó deep.erp rendszer, hatékonyan támogatja vállalkozása folyamatos növekedését.
Üzleti előnyök:
“Az elmúlt egy év tapasztalata az, hogy jó ütemben, a vá- rakozásoknak megfelelően tudtuk használatba venni a rendszert, ami érezhető hatékonyságnövekedést eredmé- nyezett a vállalkozásunkban. A kialakított folyamataink és ötleteink alapja lehet a vállalatvezetés által meghatározott növekedési céljainknak.”
• egységes adatbázis, ami megszűntette a korábbi adat duplikációt és hibázási lehetőségeket, valamint felgyorsította a kimutatások elkészítését
• a beépített Excel adatelemző egyedi kimutatásokat tesz lehetővé egyszerűen
• jelentősen megnőtt az információk mennyiségének és felhasználásának lehetősége
• előre kialakított automatizmusok csökkentik a humán- erőforrás terheltségét és növelik a hatékonyságot
• az egyedi fejlesztés lehetővé teszi más rendszerrel való automatikus adatcserét
• olyan funkciókat is tartalmaz, ami nem csak a rendszer hasznosságát, hanem napi használhatóságát is növeli