Adatlap


Esettanulmány címe:
Építőipari cég helyszíni adminisztrációjának kiváltása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél építőipari vállalkozását tervezte modernizálni 5 fő menedzsment tag szoftveres segítésével. A cég KKV kategóriába tartozott, 20 és 30 ember között mozgott a teljes létszám, egyszerre több építéssel. A cég több mint 20 éve a piacon van és stabilan működik, a csapat vegyesen állt össze fiatalabb és idősebb tagokból.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A menedzsment csapatot rendkívül sok adminisztrációs feladat terhelte az anyagok szállítóleveleinek, tervrajzaik, egyéb helyszíni dokumentumaik rendszerezésével. A vállalat lehetőséget keresett az adminisztrációs terhek csökkentésére, ezért fordultak hozzánk szoftverigényeikkel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Rendszerünkön keresztül a cég digitális anyaglistákat kezdett vezetni, a szállítólevelek digitalizálása mellett. Az ügyvezetőnek azóta rendszerezett módon érkeznek a szállítólevelek, a helyszínen azokat lefotózva a Lokcheck adatbázisa feldolgozza a beérkezett anyag mennyiségét, szállítóját és a felmerült költségeket. Tervrajzállományukat BIM rendszerbe vezették át, amiben a Lokcheck is segítséget nyújtott. A tervrajzokat az appunkban tárolva, vonalas ütemtervekhez csatolva tudták továbbitani munkatársaiknak, akiknek ezzel jobb belátásuk lett a technikai részletekbe, illetve a dokumentumok keresésével eltelt idő is csökkent.