Esettanulmány címe:
Fruitsys szoftver bemutatása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Fruitsys Hungary 2014-ben kezdte meg működését, a vállalkozás 100%-ban magyar tulajdonban van. A tulajdonosok több évtizedes informatikai és vendéglátó ipari tudásukat és tapasztalatukat felhasználva alkották meg a Fruitsys vendéglátóipari szoftvert. Az elmúlt 6 évben a Fruitsys a piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát, folyamatos fejlesztésekkel és innovációkkal segíti a vendéglátásban dolgozókat és az egységek tulajdonosait.
Ügyfeleink az ország legváltozatosabb helyein több, mint 1000 terminálon több, mint 100.000 tranzakciót bonyolítanak le szoftverünk segítségével nap, mint nap. Nagy előnye rendszerüknek, hogy nem egy „dobozos”termékről van szó, hanem egy dinamikusan fejlődő mind az ügyfél igényeket, mind a jogszabályi változásokat követő és kielégítő, a működést támogató eszköz.
A cég piaci részesedése körülbelül 30-40 %. Erőforrásainkat meglévő és új partnereink előfizetései és saját hardver eszközeink értékesítése teszik ki.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A vendéglátó helyet üzemeltető vállalkozók, hogy üzletük a legjobb minőségű szolgáltatást tudja nyújtani, pontos adatokra és elszámolásra van szükség. Erre teremt lehetőséget a Fruitsys, hiszen minden eladott és beszerzett termékről részletes statisztikát láthatunk, ami hozzásegíti az egységet az üzleti tervezéshez. Androidos rendelésfelvevő szoftverünk pedig gyorsítja a kiszolgálást és csökkenti a felszolgálók terheltségét, hibázási lehetőségét.
A szoftver futását pedig teljes körű eszköztámogatással biztosítjuk. Saját márkás POS terminállal és nyomtatóval rendelkezünk.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Kasszarendszer gyors és egyszerű értékesítő felülettel, személyre szabható asztaltérkép nézettel. Asztalra gyűjtős és “Gyors nyugtás” értékesítést is tartalmaz (többféle vagy bontott fizetés, pénznemre is akár). 24/7 szerviz szolgáltatás és terméktámogatás, a hibaelhárítás megkezdése már 2 órán belül. A vendéglátó szoftver kialakításának köszönhetően hálózati probléma esetén az offline működés is biztosított. Integrált adóügyi megoldás: Adóügyi nyomtató és pénztárgép, QRkód leolvasással és automatikus NAV összekötettéssel. Android alapú rendelés felvevő és fizettető program, könnyű kezeléssel, asztalnál történő rendelésfelvétel. Házhozszállítás modul, WOLT és Netpincér integráció.