Adatlap


Esettanulmány címe:
4 külön településen levő áruház egy online rendszerben kezelése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk vidéki városokban 4 áruházzal rendelkezik, 30 főt foglalkoztat. Barkács és bútorkellékeket forgalmaz alapvetően, asztalosok a fő vásárlói.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég megnőtt, és ezért szükség lett komplex vállalatirányítási rendszerre. A áruház készletének kezelése, rendelések, foglalások, előlegek kezelésére nem volt megoldva. Nem volt információ a forgalomról, a készletek nem voltak optimalizálva. Az egész rendszert komplexen kezelő megoldásra volt szükség.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A rendszert személyre szabtuk az ügyfél igényei alapján. A rendszer kezeli telephelyek készleteit, forgalmait, vevői és szállítói rendeléseket. Kezeli a pénztárakat és bankot, Devizás bizonylatok is vannak a forintosok mellett. Minden áruházban látható az összes többi áruház készlete. Az áruk árainak változása azonnali minden áruházban. Minden árház forgalma külön is vizsgálható és egyben is. Az előlegek kezelése is meg lett oldva. A rendszer bevezetése után sokkal hatékonyabb lett a cég, és több áruházat is nyitott a bevezetést követő években ügyfelünk, amik ugyanezzel a rendszerrel működnek.