Adatlap


Esettanulmány címe:
Hatékonyságnövelés egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál ERP segítségével
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A bevezetés kezdetekor nagyjából 1,4 Mrdos forgalom, szinte telített piac, 4-5 üzletkötő.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég szinte az elsőként jött létre ágazatában Magyarországon, majd dinamikus fejlődésének köszönhetően a fő termékcsalád multinacionális gyártója bevásárolta magát. Többszöri nekifutásra sem sikerült az anyacég SAP rendszerét implementálni, ezért házon belüli fejlesztésbe fogtak, ami egy darabig ki is szolgálta igényeiket. A cégméret és tevékenységi körök, valamint az emberek számának növekedésével az IT infrastukrúra már nem volt kielégítő. Cégünk 2011-ben kezdte meg a vállalat átvilágítását és saját fejlesztésű ERP rendszerünk testreszabását. Az éles indulás 2012 elején történt meg, de azóta is töretlenül fejlődik a cég és ezzel együtt a rendszer is.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Saját fejlesztésű ERP rendszerünk már több mint 10 éves múltra és három generációra tekint vissza.