Esettanulmány címe:
Pek-Snack Kft.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Peck Snack Kft.
A vállalatot 1998-ban családi vállalkozásként hozták létre. Az egykori 600 m²-es üzem a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára 6000 m²-es gyárrá nőtte ki magát. 1999-ben a vállalat belépett a horvátországi piacra, ahol a fogyasztók szavazatai alapján 2010-ben és 2011-ben is elnyerte a Superbrands minősítést termékei, valamint szolgáltatásai elismeréseként.
A kezdetben egy másik sütőipari franchise hálózat részeként működő vállalkozás 2011 januárjában önállósult teljesen mint Pek-Snack látványpékség hálózat. Termékeiket jelenleg két országban, összesen több mint 1400 látványpékségben kínálják partnereik frissen sütve.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Számukra az a fontos, hogy minőségbiztosítási szempontból az esetleges hibalehetőségeket minimalizálják, az iratkezelési határidőket be tudják tartani, és a cégen belül ne sikkadjon el semmilyen lényeges információ. Korábban előfordult, hogy kifutottak a határidőkből vagy rendkívül nagy energiát igényelt a partnereikkel folytatott több éves levelezés visszakeresése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Szervezeti egységre és jogosultságokra elkülönítve, speciális dokumentumokként kezelik az élelmiszeripar szigorú szabványait, melyek iktatása és verziózása a dokumentumkezelő rendszernek a normál szolgáltatásai között található. Illetve a hivatali szervekkel történő kommunikáció rögzítését is el tudják végezni a szoftverben, ami támogatja a visszakereshetőségét.
A munkatársak, akiknél jelentős dokumentumáramlás folyik, pozitívan értékelik a rendszert, és az elégedettséget növeli, hogy a szoftver is folyamatosan fejlődik.
A pénzügyi bizonylatok rögzítése és ezek publikálása a szervezeti egységek felé, valamint a számla ellenőrzési folyamat támogatása megvalósul.
Könnyen üzemeltethető a rendszer, igazán elenyésző, amikor foglalkozni kell vele. Mivel a megoldás böngésző alapú, ritkán előfordul, hogy a Windows frissítéseknél technikai malőrök keletkezhetnek, de ez sem akkora munka, ami egy ekkora rendszernél egyébként ne lenne elfogadható. Tehát szó sincs arról, hogy bevezettek egy bonyolult rendszert, ami miatt aztán még embereket kell felvenni, hogy működtessék.
A bevezetés mellett gyakorlatilag a régi adataik feldolgozását is vállaltuk, ami teljesen zökkenőmentesen zajlott.