Esettanulmány címe:
Hotel Múzeum Budapest lobby bár digitalizálása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Hotel Múzeum Budapest lobby bár digitalizálása
A népszerű 104 szobás négy csillagos belvárosi szálloda több évtizede fogadja a vendégeket elegáns kialakítású épületében. A vendégek számára többek között a szállodai lobby bár is kínál különböző szolgáltatásokat (mint pl. étel, ital, és kávé), amely korszerű megoldás hiányában a munkafolymatokat lassúvá és körölményessé tette, így akár a vendégélményt is befolyásolhatta. A szálloda üzemeltetője erre a problémára keresett komplex, könnyen kezelhető és biztonságos megoldást.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A lobby bár munkáját megnehezítette egy értékesítési szoftver és kassza (POS) hiánya. A munka elavult módszerek miatt pontatlanságot eredményezett és az üzemeltetés gördulékenységét akadályozta. A megvalósult forgalom kézi rögzítése esetekben akár közvetlenül a vendégélményre is hatást gyakorolt .
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Több termékajánlat közül a Breeze éttermi szoftverre és KeepApp készletkezelő rendszerre esett a választás. A létrejött együttműködés a kereslet és kínálat klasszikus találkozása.
Saját fejlesztésű felhőalapú szoftverünk és készletkezelő rendszerünk költséghatékony komplex megoldást nyújtott. A rendelési forgalom automatizálásra került, a készletmozgás pedig átlátható és pontos lett, felhőalapú technológia révén pedig az adat és a munka mobilissá és biztonsággossá vált.
Néhány pontban az elért előnyökről:
• gyorsított rendelésfelvétel,
• szobára terhelés,
• készletmozgás monitoring,
• riportolás,
• esetleges új beruházás esetén további modulok beüzemeltetésének lehetősége (konyhai rendeléskezelő, házhozszállítási alkalmazás, e-commerce megoldás)